Quote from Bjarne Lewin on 27 June 2012, 09:41Funbeat sökfunktion har fullständigt krashat för mig, det enda som händer oberoende av vad jag söker efter är att jag får en inloggningsruta till facebook. Jag använder mig inte av facebook, däremot skulle det vara praktiskt att kunna använda funbeats ege
Funbeat sökfunktion har fullständigt krashat för mig, det enda som händer oberoende av vad jag söker efter är att jag får en inloggningsruta till facebook. Jag använder mig inte av facebook, däremot skulle det vara praktiskt att kunna använda funbeats ege
Quote from Camilla Höög on 27 June 2012, 11:52Jag har inte lyckats att återskapa problemet i Chrome eller Firefox. Är det bara problem med Internet Explorer? I så fall kan ni ju ganska lätt byta till en bättre webbläsare där det fungerar som det ska.
Jag har inte lyckats att återskapa problemet i Chrome eller Firefox. Är det bara problem med Internet Explorer? I så fall kan ni ju ganska lätt byta till en bättre webbläsare där det fungerar som det ska.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 12:54@Anders Andersson Om Explorer är sämre än andra webbläsare överlåter jag till expertisen att avgöra. Däremot kan det ju verka konstigt att man inte testar mot den webbläsare som jag misstänker att en stor del (majoritet?) av användarna använder.
edit: om
@Anders Andersson Om Explorer är sämre än andra webbläsare överlåter jag till expertisen att avgöra. Däremot kan det ju verka konstigt att man inte testar mot den webbläsare som jag misstänker att en stor del (majoritet?) av användarna använder.
edit: om
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 13:27Varierar med vilken sajt och målgrupp man har, men allmänt är IE ganska långt ifrån majoritet numer, FF och Chrome är lika vanliga.
Varierar med vilken sajt och målgrupp man har, men allmänt är IE ganska långt ifrån majoritet numer, FF och Chrome är lika vanliga.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 13:38Market share 1:a juni 2012:
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/86/Usage_share_of_web_browsers_%28Source_StatCounter%29.svg/600px-Usage_share_of_web_browsers_%28Source_StatCounter%29.svg.png
Market share 1:a juni 2012:
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 14:15Om inte annat är det ett väldigt fult sätt att skaffa sig reklam för sin hemsida.
Om inte annat är det ett väldigt fult sätt att skaffa sig reklam för sin hemsida.
Quote from Camilla Höög on 27 June 2012, 14:34Internet Explorer är inte favoriten bland utvecklare. Dets finns det inte lika bra utvecklarstöd och dels är det fruktansvärt jobbigt att hantera alla problem som den webbläsaren ställer till med. Det blir alltid speciallösningar.
Visst, man testar för In
Internet Explorer är inte favoriten bland utvecklare. Dets finns det inte lika bra utvecklarstöd och dels är det fruktansvärt jobbigt att hantera alla problem som den webbläsaren ställer till med. Det blir alltid speciallösningar.
Visst, man testar för In
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 19:32Typiskt utvecklare att lägga skulden på de de utvecklar för!
Typiskt utvecklare att lägga skulden på de de utvecklar för!
Quote from Camilla Höög on 30 June 2012, 19:59Om användarna gör fel så är det svårt att göra något annat 🙂
Jag ger tips på hur de kan göra för att allt ska fungera och sen får de göra som de vill. Välja den jobbiga eller den lätta vägen.Sen skyller jag mest på Microsoft och deras tidigare planer
Om användarna gör fel så är det svårt att göra något annat 🙂
Jag ger tips på hur de kan göra för att allt ska fungera och sen får de göra som de vill. Välja den jobbiga eller den lätta vägen.
Sen skyller jag mest på Microsoft och deras tidigare planer
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 20:24När hade en användare fel när denne använder systemet och det helt plötsligt inte funkade?
Förmågan att som utvecklare göra precis vad onödigt som helst är inte nyttigt för de flesta. För det där "nyttiga" som genomförs av miljoner utvecklare, leder för
När hade en användare fel när denne använder systemet och det helt plötsligt inte funkade?
Förmågan att som utvecklare göra precis vad onödigt som helst är inte nyttigt för de flesta. För det där "nyttiga" som genomförs av miljoner utvecklare, leder för