Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 00:17Det har hänt mig med, i min logg ser det ut som att jag tryckt på gillaknappen på Funbeats Facebooksida flera ggr på sistone, vilket verkar konstigt, jag framstår som konstig alltså. Och jag kan svära på att jag inte ens varit inne på Funbeats Facebooksi
Det har hänt mig med, i min logg ser det ut som att jag tryckt på gillaknappen på Funbeats Facebooksida flera ggr på sistone, vilket verkar konstigt, jag framstår som konstig alltså. Och jag kan svära på att jag inte ens varit inne på Funbeats Facebooksi
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 09:14Det är många som påstår lite olika saker som visar att man inte riktigt förstått hur det fungerar, därav min förklaring.
Elin brukar iofs titt som tätt lyckas klicka på gillaknappen utan att avse det med sin telefon. Så om ni surfar på funbeat med telefo
Det är många som påstår lite olika saker som visar att man inte riktigt förstått hur det fungerar, därav min förklaring.
Elin brukar iofs titt som tätt lyckas klicka på gillaknappen utan att avse det med sin telefon. Så om ni surfar på funbeat med telefo
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 09:49Ja jag har råkat gilla diverse bloggposter senaste tiden men har o-gillat dem direkt igen och nu syns inget i min feed. Det händer framför allt på de bloggar som bara har en länk iväg till en extern sida som man ska klicka på och ingen annan text.
Ja jag har råkat gilla diverse bloggposter senaste tiden men har o-gillat dem direkt igen och nu syns inget i min feed. Det händer framför allt på de bloggar som bara har en länk iväg till en extern sida som man ska klicka på och ingen annan text.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 11:49Jag har ingen touch screen på min telefon o har definitivt inte kommit åt nån gillaknapp. Det kan jag "påstå" med säkerhet.Trist att inte bli trodd! Men tro vad du vill, jag har inte tid att ägna mig åt såna här diskussioner, får hoppas Olle löser problem
Jag har ingen touch screen på min telefon o har definitivt inte kommit åt nån gillaknapp. Det kan jag "påstå" med säkerhet.Trist att inte bli trodd! Men tro vad du vill, jag har inte tid att ägna mig åt såna här diskussioner, får hoppas Olle löser problem
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 11:58I så fall kanske det är bäst att maila Olle direkt?
I så fall kanske det är bäst att maila Olle direkt?
Quote from Elias Engqvist on 9 June 2012, 12:22Jag tror på dig Allie! 🙂
Jag tror på dig Allie! 🙂
Quote from Jonny Persson on 9 June 2012, 12:24Jag tror att du är en hemlig Funbeatfantast som bara inte vågar erkänna det Allie.
Jag tror att du är en hemlig Funbeatfantast som bara inte vågar erkänna det Allie.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 14:16Det är nog inte en fråga så mycket om att inte bli trodd som att hitta rimliga förklaringar till vad det är som har hänt. Mobiltelefon var ett förslag, jag kan naturligtvis inte veta, och det är nog väldigt svårt för någon att göra med den information som
Det är nog inte en fråga så mycket om att inte bli trodd som att hitta rimliga förklaringar till vad det är som har hänt. Mobiltelefon var ett förslag, jag kan naturligtvis inte veta, och det är nog väldigt svårt för någon att göra med den information som
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 17:24Jag håller helt med om användarnas förträfflighet, och hade inte alls reagerat på att det dök upp i min feed om inte denna tråd hade startats samma dag.
Svårt att säga i efterhand, vi verkar inte vara tillräckligt många för att kunna säga med säkerhet at
Jag håller helt med om användarnas förträfflighet, och hade inte alls reagerat på att det dök upp i min feed om inte denna tråd hade startats samma dag.
Svårt att säga i efterhand, vi verkar inte vara tillräckligt många för att kunna säga med säkerhet at
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 19:04Jag har ingen smartphone överhuvudtaget utan surfat bara på dator och jag hade aldrig varit inne på funbeats facebooksida innan detta hände.
Jag har ingen smartphone överhuvudtaget utan surfat bara på dator och jag hade aldrig varit inne på funbeats facebooksida innan detta hände.