Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 22:15Sen har vi ju den filosofiska frågan varför det plötsligt är så viktigt att alla ens Facebook-kompisar (varav flera kan vara personer man aldrig någonsin träffat på riktigt) ständigt ska behöva påminnas om vad man gillar vare sig man klickar frivilligt el
Sen har vi ju den filosofiska frågan varför det plötsligt är så viktigt att alla ens Facebook-kompisar (varav flera kan vara personer man aldrig någonsin träffat på riktigt) ständigt ska behöva påminnas om vad man gillar vare sig man klickar frivilligt el
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 22:221. Det går att styra.
2. Jag vet inte om det är så viktigt och jag är inte säker på att alla andra läser in det du gör i det. Just när det gäller sidor som funbeat så är det nog mer ett sätt, av flera, att tipsa om sidor man tycker är bra till någon form
1. Det går att styra.
2. Jag vet inte om det är så viktigt och jag är inte säker på att alla andra läser in det du gör i det. Just när det gäller sidor som funbeat så är det nog mer ett sätt, av flera, att tipsa om sidor man tycker är bra till någon form
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 10:39Sen finns det ju en poäng med att gillandet går med automatik: Nu kanske alla "Gilla X på Y"-knappar slipper dekorera varenda websida i rymden.
Fast det betyder nog bara att utrymmet kommer upptas av mer blinkande och skuttande reklam istället.
Sen finns det ju en poäng med att gillandet går med automatik: Nu kanske alla "Gilla X på Y"-knappar slipper dekorera varenda websida i rymden.
Fast det betyder nog bara att utrymmet kommer upptas av mer blinkande och skuttande reklam istället.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:50Jag vet vad det är...
Om man står i sökrutan och skriver in något och trycker på enter så "gillar" man Funbeat 🙂Jag kör Internet Explorer 9.
(den sökrutan längst upp till höger som alltid visas)
Jag vet vad det är...
Om man står i sökrutan och skriver in något och trycker på enter så "gillar" man Funbeat 🙂
Jag kör Internet Explorer 9.
(den sökrutan längst upp till höger som alltid visas)
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:55AHA!!! Ja det stämmer faktiskt! Stort tack för att du kom på det, jag började känna mig lite paranoid här....
AHA!!! Ja det stämmer faktiskt! Stort tack för att du kom på det, jag började känna mig lite paranoid här....
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:59Aha! Har kommit till facebooks inloggningssida då jag har gjort sökning på funbeat på en dator där jag inte är inloggad i facebook. Så ja, det förklarar ju saken. Tack för klargörandet!
Aha! Har kommit till facebooks inloggningssida då jag har gjort sökning på funbeat på en dator där jag inte är inloggad i facebook. Så ja, det förklarar ju saken. Tack för klargörandet!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 12:57Aha - men varför??
Aha - men varför??
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 13:02Något med event-bubbling att göra?
Något med event-bubbling att göra?
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 15:05"Sök, och du ska gilla"
"Sök, och du ska gilla"
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 07:59@Ann J Jag har inte något Facebookkonto och är därför aldrig på sajten. Likförbaskat kommer jag dit ibland när jag använder Funbeat. Jag vet att det är i samband med att jag tabbar och klickar enter. Minns inte om det är när jag försöker logga in eller nä
@Ann J Jag har inte något Facebookkonto och är därför aldrig på sajten. Likförbaskat kommer jag dit ibland när jag använder Funbeat. Jag vet att det är i samband med att jag tabbar och klickar enter. Minns inte om det är när jag försöker logga in eller nä