Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:44Krävs ju ingen detektivexamen för att se att många tröttnat på "fp" David Pedersen på FB. T ex www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=594890&PageNumber=2
Krävs ju ingen detektivexamen för att se att många tröttnat på "fp" David Pedersen på FB. T ex http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=594890&PageNumber=2
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 16:38Ny plugin?
Ny plugin?
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 00:26Irritationen över David Ps rykte om sig att ta trådar OT tog även denna tråd OT. Som vanligt är det inte David som trampar över den gränsen utan hans eviga ärkefiender, de känsliga, kränkta och med total oförmåga att filtrera omvärlden utan tekniska hjälp
Irritationen över David Ps rykte om sig att ta trådar OT tog även denna tråd OT. Som vanligt är det inte David som trampar över den gränsen utan hans eviga ärkefiender, de känsliga, kränkta och med total oförmåga att filtrera omvärlden utan tekniska hjälp
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2012, 00:39Hink och spade verkar vara lämpliga leksaker!
Hink och spade verkar vara lämpliga leksaker!
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 07:45Inga av de alternativen, Charlotta ... det finns några fina cykeltimmar kvar på året 🙂
För att komma tillbaka till ämnet, som var dopning, tror jag.
Alla dessa som menar att det går så illa inom cykling ... om jag förstår det rätt, så har man jämfört
Inga av de alternativen, Charlotta ... det finns några fina cykeltimmar kvar på året 🙂
För att komma tillbaka till ämnet, som var dopning, tror jag.
Alla dessa som menar att det går så illa inom cykling ... om jag förstår det rätt, så har man jämfört
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:23"Idag presterar man inte samma resultat som då, om jag förstår det rätt. Jag har inte länkar eller belägg.
Men om det är så, talar det inte för att cykel faktiskt har blivit renare?"
Jodå, jag tror (eller vill åtminstone tro) att cykling går mot renare
"Idag presterar man inte samma resultat som då, om jag förstår det rätt. Jag har inte länkar eller belägg.
Men om det är så, talar det inte för att cykel faktiskt har blivit renare?"
Jodå, jag tror (eller vill åtminstone tro) att cykling går mot renare
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:27Men det är mest folk&fä som aldrig har tävlingscyklat som har den inställningen.
Men det är mest folk&fä som aldrig har tävlingscyklat som har den inställningen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:56Edit: komplett missförstånd, se längre nere.
Edit: komplett missförstånd, se längre nere.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:58och jag kommenterade den sista delen.
Men du valde att visa vilken kategori du tillhör i denna fantastiska tråd.
och jag kommenterade den sista delen.
Men du valde att visa vilken kategori du tillhör i denna fantastiska tråd.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:19haha, lät ju nästan som ni var överens om en sak...
haha, lät ju nästan som ni var överens om en sak...