Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:26Javisst, det är ganska många som borde fundera på hur dom ser på sin omvärld och hur det i sin tur speglar deras egen verklighet.
Ännu en tråd som är en installation. Min gamle lärare Lars Vilkes borde vara stolt.
Javisst, det är ganska många som borde fundera på hur dom ser på sin omvärld och hur det i sin tur speglar deras egen verklighet.
Ännu en tråd som är en installation. Min gamle lärare Lars Vilkes borde vara stolt.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:31Har läst, omläst, lusläst och närläst Davids svar. Ber om ursäkta David, Svensk är inte direkt mitt modersmål, blev lite fel där med förståelsen.
Inte meningen att vara så, återigen, Mea Culpa, ursäkta för detta.
Har läst, omläst, lusläst och närläst Davids svar. Ber om ursäkta David, Svensk är inte direkt mitt modersmål, blev lite fel där med förståelsen.
Inte meningen att vara så, återigen, Mea Culpa, ursäkta för detta.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:36Ingen fara. Jag är väldigt härdad i detta sällskapet.
Det värkar vara svårare för Surmupparna som har huvudvärk så fort de missar en vändning. Man ska inte köra ända in i kaklet. Det hämmar tankevärksamheten.
Ingen fara. Jag är väldigt härdad i detta sällskapet.
Det värkar vara svårare för Surmupparna som har huvudvärk så fort de missar en vändning. Man ska inte köra ända in i kaklet. Det hämmar tankevärksamheten.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 17:20Jeg har en bekjennelse : Jeg er en dopare. ! Jeg er beroande av Funbeat. Dette er det mest intresante sykkelforun jeg " hekker" på. I (L) it
Jeg har en bekjennelse : Jeg er en dopare. ! Jeg er beroande av Funbeat. Dette er det mest intresante sykkelforun jeg " hekker" på. I (L) it
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2012, 17:27Stackars dig!
Stackars dig!
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 17:43Ja. 🙂
Ja. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 19:00Det är lugnt. Räknas knappast till prestationshöjande medel om man överdoserar.
Det är lugnt. Räknas knappast till prestationshöjande medel om man överdoserar.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 08:24Det är synd bara att alla inte är lika liberala i tolkningen av foruminlägg som många är i dopingdebatten...
Jag får erkänna att i början kunde jag småkräkas åt "denGule" och hans inlägg, men med tiden har jag lärt mig tolka dom och får därmed ett par skr
Det är synd bara att alla inte är lika liberala i tolkningen av foruminlägg som många är i dopingdebatten...
Jag får erkänna att i början kunde jag småkräkas åt "denGule" och hans inlägg, men med tiden har jag lärt mig tolka dom och får därmed ett par skr
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 08:27Det bästa är att Surmupparna väldigt tydligt visar vilka dom är som personer.
Det bästa är att Surmupparna väldigt tydligt visar vilka dom är som personer.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 10:54http://www.svd.se/sport/sa-lurade-armstrongs-stall-dopningsjagarna_7473016.svd
Får verkligen säga att Lance har lojala fans som på allvar tror att han är oskyldig när man läser sånt här. Vilken annan cyklist hade haft "hedern" kvar i samma situation?
http://www.svd.se/sport/sa-lurade-armstrongs-stall-dopningsjagarna_7473016.svd
Får verkligen säga att Lance har lojala fans som på allvar tror att han är oskyldig när man läser sånt här. Vilken annan cyklist hade haft "hedern" kvar i samma situation?