Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 20:03Jag körde båda mina maxpulstest på band - och helt platt. Det fungerade utmärkt.
Mina ben var inte som telefonstolpar (enl inlägget en bit upp). Däremot var jag brutalt andfådd och det flimrade för ögonen. Allra helst när jag skulle springa vidare trots
Jag körde båda mina maxpulstest på band - och helt platt. Det fungerade utmärkt.
Mina ben var inte som telefonstolpar (enl inlägget en bit upp). Däremot var jag brutalt andfådd och det flimrade för ögonen. Allra helst när jag skulle springa vidare trots
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 20:11Jag skulle nog hellre köra maxpulstest på löpbandet. Med skrajsnöret förståss.
Dels för att det blir lättare för testledaren att följa mina framsteg men också för att det är en totalt kontrollerad miljö. Utomhus tycker jag risken att rasa är mycket högre
Jag skulle nog hellre köra maxpulstest på löpbandet. Med skrajsnöret förståss.
Dels för att det blir lättare för testledaren att följa mina framsteg men också för att det är en totalt kontrollerad miljö. Utomhus tycker jag risken att rasa är mycket högre
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2008, 20:15Nja, nu har jag bra backar som är 300-400 m långa som jag tränar backintervaller i, som nog skulle funka bra. Har kommit upp i 185 i dem utan att vare sig ben eller andning tar slut. Saknar dock någon som skriker åt mig. 🙂 Backarna är på asfalt också, s
Nja, nu har jag bra backar som är 300-400 m långa som jag tränar backintervaller i, som nog skulle funka bra. Har kommit upp i 185 i dem utan att vare sig ben eller andning tar slut. Saknar dock någon som skriker åt mig. 🙂 Backarna är på asfalt också, s
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 20:17Lycka till Sylvia - det kommer gå galant. 🙂 Har du en backe du är van att springa i så går det säkert bra. Fast den låter lite kort kanske, du ska ju inte brassa på så att pulsen inte hinner med heller. Den ska stiga ganska långsamt. 🙂
Lycka till Sylvia - det kommer gå galant. 🙂 Har du en backe du är van att springa i så går det säkert bra. Fast den låter lite kort kanske, du ska ju inte brassa på så att pulsen inte hinner med heller. Den ska stiga ganska långsamt. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2008, 20:28Kommer Du och skriker på mig, Fia-Lotta? 😉
Har bestämt mig för att testa till helgen. Så rapporterar jag. 🙂
Kommer Du och skriker på mig, Fia-Lotta? 😉
Har bestämt mig för att testa till helgen. Så rapporterar jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 20:42Det vore faktiskt jättekul Sylvia! 😀
Lycka till - det kommer gå som en dans. (t+)
Det vore faktiskt jättekul Sylvia! 😀
Lycka till - det kommer gå som en dans. (t+)
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 21:56Hej Sylvia.
"Saknar dock någon som skriker åt mig."
Om du vill ha hjälp med detta så har jag drygt 20 års erfarenhet att tala "högt och tydligt" till folk som drar benen efter sig och slö slappar, när dom borde springa för sitt liv. Och jag kan säkerlig
Hej Sylvia.
"Saknar dock någon som skriker åt mig."
Om du vill ha hjälp med detta så har jag drygt 20 års erfarenhet att tala "högt och tydligt" till folk som drar benen efter sig och slö slappar, när dom borde springa för sitt liv. Och jag kan säkerlig
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2008, 22:02Skriker du: "Vill Soldaten VÄNLIGEN marschera i takt"
Skriker du: "Vill Soldaten VÄNLIGEN marschera i takt"
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2008, 22:08P., kom ner till Blekinge på söndag då. Och ta med Dig kollegorna, så ska det nog bli pulsmaxat av! Jag bjuder på fika efteråt. Om jag orkar! (H)
P., kom ner till Blekinge på söndag då. Och ta med Dig kollegorna, så ska det nog bli pulsmaxat av! Jag bjuder på fika efteråt. Om jag orkar! (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 08:33Ja vem skulle inte maxa med ett kompani militärer på åskådarplats (H)
Ja vem skulle inte maxa med ett kompani militärer på åskådarplats (H)