Quote from Guest on 13 April 2011, 09:23Hej!
Jag är ny här - och inleder direkt med att starta en diskussionstråd.
Så här är läget:
Jag har aldrig tränat med landsvägsracer. Men i ett antal år nu har jag gått och funderat på att så börja göra. Jag tror att det är en bra och skonsam träningsf
Hej!
Jag är ny här - och inleder direkt med att starta en diskussionstråd.
Så här är läget:
Jag har aldrig tränat med landsvägsracer. Men i ett antal år nu har jag gått och funderat på att så börja göra. Jag tror att det är en bra och skonsam träningsf
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 09:33Hej Petter
Jag är en nybörjare på cykel, jag köpte min första racer för exakt ett år sedan, hade då aldrig cyklat på en tidigare utan tyckte som du att det såg ut att vara en bra träningsform.
Jag köpte en enklare cykel till att börja med, med pedaler k
Hej Petter
Jag är en nybörjare på cykel, jag köpte min första racer för exakt ett år sedan, hade då aldrig cyklat på en tidigare utan tyckte som du att det såg ut att vara en bra träningsform.
Jag köpte en enklare cykel till att börja med, med pedaler k
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 09:40Skillnaden mellan en carbonram och en dito alu är inte mer än 200 gram.
Skillnaden mellan en carbonram och en dito alu är inte mer än 200 gram.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 09:47På vilket sätt ska du använda din cykel?
Kommer den att användas till jobbpendling huvudsakligen?
Blåser det mycket på de sträckorna du kommer att cykla? Tror du att du kommer cykla om vintern? Hyr mycket pengar kan du tänka dig att lägga på en cykel?
På vilket sätt ska du använda din cykel?
Kommer den att användas till jobbpendling huvudsakligen?
Blåser det mycket på de sträckorna du kommer att cykla? Tror du att du kommer cykla om vintern? Hyr mycket pengar kan du tänka dig att lägga på en cykel?