Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:11Har gjort en kullerbytta framåt med cykel o allt. Men på MTBn har jag dragit åt SPDn rätt hårt så de inte lossnar vid hopp o sånt
Har gjort en kullerbytta framåt med cykel o allt. Men på MTBn har jag dragit åt SPDn rätt hårt så de inte lossnar vid hopp o sånt
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 17:21Jag tycker att du kan kontakta din lokala cykelklubb (det framgår ju inte var du bor/cyklar), fråga efter nybörjargrupper där du kan hänga med och börja träna, samt tips om seriös cykelhandlare som kan förse dig med en cykel i rätt storlek (mycket viktigt
Jag tycker att du kan kontakta din lokala cykelklubb (det framgår ju inte var du bor/cyklar), fråga efter nybörjargrupper där du kan hänga med och börja träna, samt tips om seriös cykelhandlare som kan förse dig med en cykel i rätt storlek (mycket viktigt
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 23:45Angående det där med spd-vurpor så kan det vara en bra idé att öva på att vrida loss foten från pedalen.
Man luta sig med axeln mot en vägg och klicka i och ur.
Man kan cykla runt på en gräsmatta och göra frekventa stopp, ifall det skulle gå snett är gr
Angående det där med spd-vurpor så kan det vara en bra idé att öva på att vrida loss foten från pedalen.
Man luta sig med axeln mot en vägg och klicka i och ur.
Man kan cykla runt på en gräsmatta och göra frekventa stopp, ifall det skulle gå snett är gr
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 14:06Nummer 1: Ha kul.
Nummer 1: Ha kul.