Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar att ha en kvinna i livet, helt enkelt. På dom allra flesta sätt. Alla kvinnor jag hittills träffat har haft sina alldeles egna egenskaper som jag kan både uppskatta och reta mig på. Så det jag saknar mest är förmodligen överaskningen när man up

Förresten.. Man kan visst massera sig själv. Funkar utmärkt!

Det är en bra poäng Jonas.

Finns väl för många anledningar för att kunna lista av egentligen.

för att jag vill vakna brevid någon...mer än gå till sängs med någon....

Vakna med någon is the shit - om det är the one vill säga. Annars är det skit rent ut sagt.

Det är väl mest så att man vill ha någon att dela sina framgångar med! 🙂 Som nu, när jag börjat komma upp i 600min motion/träning i veckan! Så har jag liksom ingen jag kan vara glad över det med, eller visst vänner, men det är ändå inte samma sak!

Och k

Nån man kan få datte av när man är sjuk (och tvärtom naturligtvis).

Ompyssling vid sjukdom påskyndar tillfrisknandet enormt, har jag hört.

...ha någon att mysa med i soffan med ett glas vin nu när det börjar bli mörkt och lite ruggigt.

...det är lite sorgligt att de mysstunder jag har visar sig vara bara en dröm. Drömde nämligen inatt att jag hade lite mys med en söt tjejkompis (note to self: berätta inte om denna dröm för henne....). Det hela drog ut lite på tiden och jag blev sen till

Magnus: Jag hade en snarlik dröm om mys med en söt tjejkompis (note to self: she might be reading this...). Precis som i ditt fall blev jag alldeles för sen till jobbet, men trots att jag var vaken fick jag fortfarande gliringar om det av chefen långt eft