Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oi oi!... Lets not go there.... 😛

... ha någon att väcka på morgonen med lagomt trevliga hyss.. 🙂

Det är nackdelarna du listar Magnus, men mysfaktorn vinner över nackdelarna.

Man kan ju dock inte sova sked varje natt, för då kommer man vara tokigt trött efter ett tag.

Mysigt, men nån bra sömn får man inte av det. Kanske ligga sked på helgerna enb

Sova på någons axel är inte för varmt och då kan man både ha mysfaktor och få tillräckligt med sömn;)

Nu är ju inte problemet för de flesta av oss om jag har fattat innebörden i ordet SINGEL rätt att avhålla oss från att sova sked vareviga natt, utan att alls få sova sked. Jag skulle gärna ha nån att förhandla antalet skednätter med. (Men min erfarenhet b

Sen måste vi ju komma till bukt med skönhetsidealen också förstås.

Sova axel på någon som ser ut som en pro-ana modell kan ju inte vara alltför bekvämt.

Hittar man bara någon man är kompatibel med så funkar det utmärkt att skeda nätterna igenom, varje natt.

Jag vill träffa en partner för att när jag ser kära par ute på stan blir jag så vanvettig avundsjuk och när jag blir avundsjuk brukar det vara ett bra mått på att det där är något som jag faktikst vill ha.

Och så lite annat som inte är rumsrent nog att

Jag somna likt en sked igår kväll och tänker göra så ikväll med. Tycker det är mysigt när man somnar men inte när man sover.

...jag gillar 2-samhet med allt vad det innebär, fördelar, nackelar, gos, mys, meningskiljaktigheter, samtycke, ja allt 🙂

Sked hit och sked dit, gör det så ofta Ni får tillfälle, för helt plötsligt så är vi där vi är nu: SINGEL-INTE-FÅ-SOVA-SKED-ÖVERHUVUDTAGET!!! Passa på för tusan ni lyckliga, inget varar för evigt. Jag längtar fasiken riktigt ordenligt! Det där med att bli