Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stefan: word!

nu ska vi inte vara petiga, det där onämnbara som min vackra namne nämner är väl bara en apretif (oj, så viktig och trevlig visserligen, missförstå mig rätt här gott folk men dock bara en apretif) till att ligga sked, på arm/axel/bröst eller hur man nu gö

Sluta påminn mig om att jag är singel Håkan 🙁

göra allt det där Håkan skriver om (fast med Han istf Hon)....men blir bara påmind att han bor på andra sidan jordklotet. 🙁

*hmm, kvalificerar mig kanske inte i den här gruppen längre...men det var så kort och är så långt emellan..så jag är nästan mer

Klart du får stanna. Du kan ge oss tips 😉

Man kan för att slå två flugor i en smäll tänka så här: Åhh vad skönt att få svettas utav bara den, jag behöver ju inte basta bort de sista 376 grammen innan invägningen imorgon. Samtidigt som man får mysa så där gulligt. Det borde även fungera i preventi

Tror jag markerar tråden som ointressant!! Blir ju helt galen av att läsa alla dessa inlägg...vill också sova sked! Ack vad mycket man får försaka när man är singel, att inte människan har uppfunnit ett substitut för mänsklig närhet. Kudde mellan armarna

Zanna! Åk ner till Lund och hälsa på mig, jag har en 1.5 personers-säng.

Vi kan skeda no strings attached. Jag är fet och mjuk! (L)

Ni som är desperata efter skedsovning kan få låna min hund. Hon ligger alltid nära mig under täcket. Det är nästan som att ligga sked (L)

*Anmäler Stina för koppleri*