Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 21:17No pain, no gain. Grattis. (t+)
No pain, no gain. Grattis. (t+)
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 22:4774 minuter är fort tycker jag!
74 minuter är fort tycker jag!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 22:54Vajert..! Min egen hastighet nu under vintern....å då har jag ju tränat i 26 år oxså. Skitbra gjort.:-)
Vajert..! Min egen hastighet nu under vintern....å då har jag ju tränat i 26 år oxså. Skitbra gjort.:-)
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 08:09Grattis(hv)
Grattis(hv)
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 08:48Jag får väl också gratulera till din milstolpe. (hv)
Fast i din träningsdagbok står det 10km på 60 min 14 sek. Anledning att vara ännu mer imponerad?
Jag får väl också gratulera till din milstolpe. (hv)
Fast i din träningsdagbok står det 10km på 60 min 14 sek. Anledning att vara ännu mer imponerad?
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 09:10Riktigt riktigt bra! Ge dig en rejäl klapp på axeln och så en till för att du kämpade vidare trotts blåsor!
GRATTIS!
Riktigt riktigt bra! Ge dig en rejäl klapp på axeln och så en till för att du kämpade vidare trotts blåsor!
GRATTIS!
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 10:41Tack alla gratulationer, men nu är jag sjuk, förkyld som jag trodde att jag slipper jätte ont i halsen och hosta känsla att jag har en kaktus i halsen. Ingen träning alltså på hela helgen.. jobbigt få se hur det blir på måndag. Jag ska kurera mig under he
Tack alla gratulationer, men nu är jag sjuk, förkyld som jag trodde att jag slipper jätte ont i halsen och hosta känsla att jag har en kaktus i halsen. Ingen träning alltså på hela helgen.. jobbigt få se hur det blir på måndag. Jag ska kurera mig under he
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 11:02Krya på dej!!!
Krya på dej!!!
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 18:46Stort grattis. Första milen är speciell..
Stort grattis. Första milen är speciell..
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 19:22Nu Maire när du ändå är igång.....varför inte kolla upp oss på FunBeat Streak Runners.....Det kan kanske vara något för dig.????? Who Knows...??!!:D
Nu Maire när du ändå är igång.....varför inte kolla upp oss på FunBeat Streak Runners.....Det kan kanske vara något för dig.????? Who Knows...??!!:D