Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 18:41Kanske ska du prova lite försiktigt med streaking...jogga så långsamt du kan i en kilometer. Inte öka pulsen å andhämtningen ....utan bara glida fram lite så där vackert och otroligt försiktigt....Vi gör det i "vårat Gäng" å vi blir friskare fortare å så
Kanske ska du prova lite försiktigt med streaking...jogga så långsamt du kan i en kilometer. Inte öka pulsen å andhämtningen ....utan bara glida fram lite så där vackert och otroligt försiktigt....Vi gör det i "vårat Gäng" å vi blir friskare fortare å så
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 15:50Vill också gratulera dig Maire. Vet precis hur de känns. (V)
Sprang min första mil förra lördagen på 74:04 och igår sprang jag den igen på 69:55. Fick också skavsår/blåsor men de gjorde absolut inget. Känslan att ha sprungit första milen övervägde mycket
Vill också gratulera dig Maire. Vet precis hur de känns. (V)
Sprang min första mil förra lördagen på 74:04 och igår sprang jag den igen på 69:55. Fick också skavsår/blåsor men de gjorde absolut inget. Känslan att ha sprungit första milen övervägde mycket