Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 15:42Väldigt dumt fråga, Kjell var är FunBeat Streak Runners??? Väntar svaret.....
Väldigt dumt fråga, Kjell var är FunBeat Streak Runners??? Väntar svaret.....
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 16:00Tack för inspirationen, den behövdes, man kan ju inte bli ägd av en "kärring" 🙂
Tack för inspirationen, den behövdes, man kan ju inte bli ägd av en "kärring" 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 16:11Streak Runners är en grupp där vi alla bestämt oss för att springa minst en km om dagen och se hur länge vi klarar att göra det. Det låter kanske galet men det är galet roligt också och jag ångrar inte att jag gick med.
Här finns lite mer info:
http://w
Streak Runners är en grupp där vi alla bestämt oss för att springa minst en km om dagen och se hur länge vi klarar att göra det. Det låter kanske galet men det är galet roligt också och jag ångrar inte att jag gick med.
Här finns lite mer info:
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 16:29Jag håller med dig Thomas att galen kan vara roligt. Tack för svaret då vet jag va FunBeat streak Runners är. Jag ska fundera om jag ska vara med, men det vet jag redan att jag kan inte lova en runda varjedag ibland det är omöjligt.:-)
Jag håller med dig Thomas att galen kan vara roligt. Tack för svaret då vet jag va FunBeat streak Runners är. Jag ska fundera om jag ska vara med, men det vet jag redan att jag kan inte lova en runda varjedag ibland det är omöjligt.:-)
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 22:59Tänk lite till..!?...å så hänger du med i April...?! Du kan ju testa lite så där försiktigt först....det gjorde jag.?! Tider ,bussar,jobb,,,inhandling etc....sen var det bara att köra?????:D:D:D:D
Tänk lite till..!?...å så hänger du med i April...?! Du kan ju testa lite så där försiktigt först....det gjorde jag.?! Tider ,bussar,jobb,,,inhandling etc....sen var det bara att köra?????:D:D:D:D
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 12:19Det är så sjukt roligt!!
Trodde inte först att jag skulle fixa det, men nu när jag kommit igång så har jag insett att det finns många tillfällen att springa.När det krisar och jag jobbar länge, så tar jag en runda på jobbet - måste ju roa kollegorna 😉
Det är så sjukt roligt!!
Trodde inte först att jag skulle fixa det, men nu när jag kommit igång så har jag insett att det finns många tillfällen att springa.
När det krisar och jag jobbar länge, så tar jag en runda på jobbet - måste ju roa kollegorna 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 11:09Kanske jag kan testa när vägarna blir torra...väntar april. Gym kan jag inte åka varje dag jag har nästan 3 mil enkelresa, det blir alldeles för dyrt. Man måste tänka på miljön oxå. Men när våren kommer då tror att jag testar. När man bo på landet det har
Kanske jag kan testa när vägarna blir torra...väntar april. Gym kan jag inte åka varje dag jag har nästan 3 mil enkelresa, det blir alldeles för dyrt. Man måste tänka på miljön oxå. Men när våren kommer då tror att jag testar. När man bo på landet det har
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:06Schyrre Maire...du e på G det känns så...:D
Schyrre Maire...du e på G det känns så...:D
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 16:26Det har gått en och halv vecka när jag joggade sist. Det är så typiskt när man har nått sitt mål så blev man sjuk. är det belöning eller.. undrar jag. Jag har ont i halsen forvarande inga krafter blir bara kallsvettig... men i morgon eventuellt går jag ti
Det har gått en och halv vecka när jag joggade sist. Det är så typiskt när man har nått sitt mål så blev man sjuk. är det belöning eller.. undrar jag. Jag har ont i halsen forvarande inga krafter blir bara kallsvettig... men i morgon eventuellt går jag ti
Quote from Mari Johansson on 15 March 2009, 17:05Jag kan bara instämma i garttiskören. Men kom ihåg! Att även om Du är sjuk, krasslig eller skadad, så kan ingen ta ifrån Dig att Du sprang en mil. Ha bara tålamod så är Du snart tillbaka.
Jag kan bara instämma i garttiskören. Men kom ihåg! Att även om Du är sjuk, krasslig eller skadad, så kan ingen ta ifrån Dig att Du sprang en mil. Ha bara tålamod så är Du snart tillbaka.