Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:53Åh, nä jag tänkte rent allmänt. Uppe i norr kan man ju åka skidor till jobbet och sånt menar jag.
Skatås ligger i fel ände av stan för mig. Gick milen med en kompis i höstas, men innan dess hade jag inte varit där sen tidigt 90-tal.
Det är synd för det är
Åh, nä jag tänkte rent allmänt. Uppe i norr kan man ju åka skidor till jobbet och sånt menar jag.
Skatås ligger i fel ände av stan för mig. Gick milen med en kompis i höstas, men innan dess hade jag inte varit där sen tidigt 90-tal.
Det är synd för det är
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:04Ja gruset lär väl ligga kvar tills nästa vinter på sina håll!
Håller med, Skatås är ett riktigt fint område för löpning,där finns många bra slingor att välja på! Sisjön funkar det också.
Ja gruset lär väl ligga kvar tills nästa vinter på sina håll!
Håller med, Skatås är ett riktigt fint område för löpning,där finns många bra slingor att välja på! Sisjön funkar det också.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:13Sisjön ska jag nog kolla in i sommar. Tack för tipset! 😀 För tillfället kan jag knappt springa 100 meter.
Sisjön ska jag nog kolla in i sommar. Tack för tipset! 😀 För tillfället kan jag knappt springa 100 meter.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:23100 meter är alltid en början,om en månad 1km,osv! Det kommer snabbare än du tror! Lycka till med träningen.
100 meter är alltid en början,om en månad 1km,osv! Det kommer snabbare än du tror! Lycka till med träningen.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 22:53Jag var lite otydlig, Tomas. Jag "kan" ju springa några kilometer, men jag får ont i hälsenan efteråt. Ibland redan under tiden jag springer. En gång kändes det som att den skulle slitas av. Nu har jag inte sprungit på 2 veckor och det känns bättre. Vi få
Jag var lite otydlig, Tomas. Jag "kan" ju springa några kilometer, men jag får ont i hälsenan efteråt. Ibland redan under tiden jag springer. En gång kändes det som att den skulle slitas av. Nu har jag inte sprungit på 2 veckor och det känns bättre. Vi få
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:06OK,då förstår jag! Det är säkert bra med vila!Men gör du tåhävningar eller något annat för att stärka upp vaden och hälsenan?
OK,då förstår jag! Det är säkert bra med vila!Men gör du tåhävningar eller något annat för att stärka upp vaden och hälsenan?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 23:11Jag stretchar foten efter inrådan av min "massör". Vet inte vad jag ska kalla honom, men ingen vanlig klassisk massör alltså. Annars gör jag inget speciellt mot det. Jag cyklar och yogar regelbundet och är noga med stretch efteråt. Jag går på en hel del k
Jag stretchar foten efter inrådan av min "massör". Vet inte vad jag ska kalla honom, men ingen vanlig klassisk massör alltså. Annars gör jag inget speciellt mot det. Jag cyklar och yogar regelbundet och är noga med stretch efteråt. Jag går på en hel del k
Quote from Elias Engqvist on 14 May 2010, 13:18Jag tror inte mycket på stretch - det är stärka vadmuskler och senfästen etc mha tåhävningar som gör susen!
Jag tror inte mycket på stretch - det är stärka vadmuskler och senfästen etc mha tåhävningar som gör susen!