Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJoggarna invaderar staden
You need to log in to create posts and topics.

...och det var JUST därför jag INTE tyckte den där krönikan/bloggen var speciellt kul......jag blev lite smått irriterad, och jag tror inte det beror på humorbrist hos mig...!
Fast alla andra verkar tycka att det var roligt, så...jag är nog en humorlös s

Visst ska vi alla försöka se positivt på alla fprmer av motionärer. Men just därför retas jag av personer som inte visar samma hänsyn tillbaka.

Vanligt folkvett ger att man försöker släppa fram dem som kommer i fatt och inte blockerar hela motionsspåret

Jag tyckte det var en rolig krönika just för att den parodierar på alla som irriterar sig över skitsaker (som joggare, stavgångare, hundägare, bloggare) när man kan vara lite överseende och tolerant istället 🙂

Ja, krönikan var rolig.

Ja, som jag sa tidigare så tycker jag att krönikan var härligt mustig och så där lagom provocerande för att väcka läsarens engagemang - vilket den här tråden understryker.

Absolut! Och just för att man kan uppfatta den på väldigt olika sätt!
🙂

Jag vet en sak som är värre än stavgångare. 😉

Fritidsbarn med pulka i ett motionsspår!! :@ Inte nog med det. De pulkautrustade fritidsbarnen hade fritidsfröknar som stod bredvid och tittade på. INGEN gjorde någon som helst notis om att det kom en joggar

Sorry Nina. Jag har säkert missat det här för att jag inte har barn men.. vad är "avsedda platser att åka pulka" egentligen?

Men Nina.....vad gjorde du joggandes i spåren om det var vinter? Då ska man ju åka skidor där 😀

Jessie: Pulka åker man inte i motionsspåren iallafall 😀 Kullar brukar vara lämpliga platser att åka pulka i 😀

Åsa: Jag tänkte bara att första bästa backe brukar väl vara helt okej?