Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJoggarna invaderar staden
You need to log in to create posts and topics.

Jag har sprungit både längs Hornsgatan och längs Götgatan idag, iklädd trikåer och med gigantumklockan på armen. Dessutom hade jag vätskebälte!

Fast jag står inte och hoppar vid rödljusen. Är det rött och jag vill över springer jag antingen vidare och pa

Underbart!!!

😀 Kul tycker jag!

Inte helt avgjort kul. Tveksamt om det är skrivet med distans och inte enbart äkta irritation.
Och jag har ju humor, så jag borde ju veta. 😀

Bra formulerat i alla fall. 😀

Om det är skrivet av äkta irritation är det ju bara desto mer underbart! Tänker på alla gånger man själv har varit så där benhårt tjurig och plötsligt inser att det finns nyanser här i världen. Bra skrivet hur eller hur 🙂

Det var ett bland det roligaste jag har läst på ett bra tag. Kul att någon kan raljera över oss löpare också och se vad andra har för bild av oss. Det måste vi tåla, eftersom vi själva ibland gör narr av soffpotatisarna.
Den var riktigt bra 🙂

Jag tyckte bara det var fruktansvärt kul och träffsäkert. Hett tips: it takes one to know one 😉

Kung!!

Han HATAR de som "joggar". Han vill att löpare ska dö, springa ihäl sig, skjuta sönder skallen på sig själv och så ska han köra ihjäl dem desutom.
Jodå, han hatar dem verkligen.

Det är ofantligt kul, tycker jag.