Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 18:04🙂 Den var riktigt rolig!
🙂 Den var riktigt rolig!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 18:55Det är kul att kunna skratta åt sig själv.
Det är kul att kunna skratta åt sig själv.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:28Sanslöst roligt tycker jag. 😀
Sanslöst roligt tycker jag. 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:30Jag gillar speciellt det där med klockor stora som brunnslock - för det är precis så det känns tycker jag.
Jag gillar speciellt det där med klockor stora som brunnslock - för det är precis så det känns tycker jag.
Quote from Elias Engqvist on 10 May 2010, 20:44Garmin-maffian menar han.
Garmin-maffian menar han.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:49Skuttar vid övergångsställen??? Vi har väl alltid företräde, även när herr Gåman är arg:@? (Javafaan skulle han vara röd för annars?)
Klockren analys, han måste ha tjuvtränat!
Skuttar vid övergångsställen??? Vi har väl alltid företräde, även när herr Gåman är arg:@? (Javafaan skulle han vara röd för annars?)
Klockren analys, han måste ha tjuvtränat!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:30Tänk om blogförfattaren sett mig härom månaden då jag sprang till jobbet (sthlm city) iklädd,
- svarta långa tights
- kroppsnära svart långärmad cykeltröja
- svarta handskar
- svart hhjälmmössa
- svarta Vibram Five Fingers🙂
Tänk om blogförfattaren sett mig härom månaden då jag sprang till jobbet (sthlm city) iklädd,
- svarta långa tights
- kroppsnära svart långärmad cykeltröja
- svarta handskar
- svart hhjälmmössa
- svarta Vibram Five Fingers
🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:30edit: dubbelpost
edit: dubbelpost
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 22:37Även om han som helhet var lite fånig fanns det ju några helt klockrena formuleringar där 😀
Och visst är han avundsjuk 😉
Även om han som helhet var lite fånig fanns det ju några helt klockrena formuleringar där 😀
Och visst är han avundsjuk 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:09Trampar vid övergångsställen gör man ju för att man fryser annars, inte klädd för att stå still.
Trampar vid övergångsställen gör man ju för att man fryser annars, inte klädd för att stå still.