Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:11Härlig story. En god skribent förmår att provocera.
Härlig story. En god skribent förmår att provocera.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:04Undrar vad han tycker om stavgångare? Dom har börjat invadera Uppsala nu. 😉
Undrar vad han tycker om stavgångare? Dom har börjat invadera Uppsala nu. 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:04Stavgångare är det väl ingen som tål? 😉
Stavgångare är det väl ingen som tål? 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:07Stavgångare i bredd är de värsta. Min fru kom ifatt två äldre damer med stavar på Björnöspåret. De vände sig om och tittade på henne och sen fortsatte de i bredd utan att flytta på sig. Hon fick springa ut i terrängen för att komma förbi.
Stavgångare i bredd är de värsta. Min fru kom ifatt två äldre damer med stavar på Björnöspåret. De vände sig om och tittade på henne och sen fortsatte de i bredd utan att flytta på sig. Hon fick springa ut i terrängen för att komma förbi.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:09Stavgångare i bredd på ett motionslopp är det värsta. *slår fast bestämt*
Stavgångare i bredd på ett motionslopp är det värsta. *slår fast bestämt*
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:18Stavgångare är det vidrigaste vårtecknet. De borde skjutas. Eller köras ihjäl. Och så har de så äckligt fula kläder, har inte alls fattat det här med spandex. De är i regel pensionärer - alltså GAMLA. Huuuu, bara det....
Visst är jag rolig?
Stavgångare är det vidrigaste vårtecknet. De borde skjutas. Eller köras ihjäl. Och så har de så äckligt fula kläder, har inte alls fattat det här med spandex. De är i regel pensionärer - alltså GAMLA. Huuuu, bara det....
Visst är jag rolig?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:58Ser de att jag kommer och inte flyttar på sig så springer jag genom dem!.. Har även skrikit ur vägen så stavgångare hoppat ner i diket efter att de inte ens försökt skapa en lucka så man kan springa på sidan om dem.
Ser de att jag kommer och inte flyttar på sig så springer jag genom dem!.. Har även skrikit ur vägen så stavgångare hoppat ner i diket efter att de inte ens försökt skapa en lucka så man kan springa på sidan om dem.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:14Som skattebetalare så tänker jag att alla former av fysisk aktivitet ute i friska luften sänker kostnaden för vår gemensamma välfärd. Så jag förbarmar mig över alla stavgångare, hundrastare, barnvagnspuffare, rullatorförare och löpare som springer i bredd
Som skattebetalare så tänker jag att alla former av fysisk aktivitet ute i friska luften sänker kostnaden för vår gemensamma välfärd. Så jag förbarmar mig över alla stavgångare, hundrastare, barnvagnspuffare, rullatorförare och löpare som springer i bredd
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:21Jag håller fullständigt med dig Mikael!
Jag håller fullständigt med dig Mikael!
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 15:24Rätt!
Rätt!