Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:23Jessie,
Kullar med snö på. 😉 Tycker ju då jag... Inte i motionsspår i alla fall. Sista metrarna ner är en lite brant backe och där åkte de pulka hela vintern. Personligen tycker jag att den slingan är till för folk som går, springer eller t o m rastar
Jessie,
Kullar med snö på. 😉 Tycker ju då jag... Inte i motionsspår i alla fall. Sista metrarna ner är en lite brant backe och där åkte de pulka hela vintern. Personligen tycker jag att den slingan är till för folk som går, springer eller t o m rastar
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:24Nej Nina, de får nog skylla på att de fick glädjefnatt över all snön. (t+)
Nej Nina, de får nog skylla på att de fick glädjefnatt över all snön. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:25Åsa,
Jag vet inte ens vilket som är fram och bak på en skida. Haha!! Och jag tvivlar på att någon ens vill försöka åka skidor här. Det är en liten fjuttrunda på ett par kilometer. Jag brukar springa lite kors och tvärs.
Åsa,
Jag vet inte ens vilket som är fram och bak på en skida. Haha!! Och jag tvivlar på att någon ens vill försöka åka skidor här. Det är en liten fjuttrunda på ett par kilometer. Jag brukar springa lite kors och tvärs.
Quote from Magnus Gelang on 13 May 2010, 21:29Jessie:
Ja så så länge det inte är ett motionsspår 😀
Eller ner mot en väg *ryser*
Jessie:
Ja så så länge det inte är ett motionsspår 😀
Eller ner mot en väg *ryser*
Quote from Magnus Gelang on 13 May 2010, 21:29Nina: Ja så länge det inte är skidspår uppkörda så är det väl ok att springa där,,,,,,,tror jag iallafall. Men sen är det tabu 😀
Nina: Ja så länge det inte är skidspår uppkörda så är det väl ok att springa där,,,,,,,tror jag iallafall. Men sen är det tabu 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:38Åsa:
Undrar om någon ens skulle komma på tanken att åka skidor i Göteborg. Vi är inte kända för vita vintrar. 😉 Ja, det var ju 17 november -95 och den här vintern (som tydligen var den längsta på 50 år). (#)
Åsa:
Undrar om någon ens skulle komma på tanken att åka skidor i Göteborg. Vi är inte kända för vita vintrar. 😉 Ja, det var ju 17 november -95 och den här vintern (som tydligen var den längsta på 50 år). (#)
Quote from Magnus Gelang on 13 May 2010, 21:39Ja sant,,,Göteborg är nog inte skidornas stad direkt 😀
Ja sant,,,Göteborg är nog inte skidornas stad direkt 😀
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:42Jodå,det finns rullskidåkare ,i massor! Göteborgsvintern är underbar,slask i mängder,ja den normala vintern då:D
Jodå,det finns rullskidåkare ,i massor! Göteborgsvintern är underbar,slask i mängder,ja den normala vintern då:D
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:46Tomas, vi har faktiskt en rullskidande herre här som jag brukade se flera gånger i veckan i höstas. Undrar vad han gjorde när snön kom. För även om vi hade snö så kunde man ju inte åka skidor för allt grus.
Herregud. Inte ens bussarna kunde ta sig fram..
Tomas, vi har faktiskt en rullskidande herre här som jag brukade se flera gånger i veckan i höstas. Undrar vad han gjorde när snön kom. För även om vi hade snö så kunde man ju inte åka skidor för allt grus.
Herregud. Inte ens bussarna kunde ta sig fram..
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:48Tänker du på åttan i Skatås? De grusade ju även spåren där:D
Tänker du på åttan i Skatås? De grusade ju även spåren där:D