Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:10Är det bara jag som ser den omvända psykologin här? Om två personer springer lika fort, och den ena beskriver det som "jogg", så framstår ju han/hon som bättre. Jag säger ofta att jag joggar när jag springer i 5-minuterstempo, och det känns lite kaxigt ju
Är det bara jag som ser den omvända psykologin här? Om två personer springer lika fort, och den ena beskriver det som "jogg", så framstår ju han/hon som bättre. Jag säger ofta att jag joggar när jag springer i 5-minuterstempo, och det känns lite kaxigt ju
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:14Pontus, visst är det irriterande när folk har återhämtningspass på 15km i 5:00-tempo! 🙂
Pontus, visst är det irriterande när folk har återhämtningspass på 15km i 5:00-tempo! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:21Det är också en effektiv härskarteknik att använda ordet "återhämtningspass" om en löprunda som den man pratar med inte skulle klara av om han var jagad av en björn. 🙂
Det är också en effektiv härskarteknik att använda ordet "återhämtningspass" om en löprunda som den man pratar med inte skulle klara av om han var jagad av en björn. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:37Run Forrest run.......
Utan någon speciell anledning bestämde jag mig för att springa.Alla som startar vinner.........
Run Forrest run.......
Utan någon speciell anledning bestämde jag mig för att springa.
Alla som startar vinner.........
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:43Joggning innebär att man springer lätt i syfte att öka sitt välbefinnande, eller som uppvärmning inför löpning eller annan idrott.
Joggning innebär att man springer lätt i syfte att öka sitt välbefinnande, eller som uppvärmning inför löpning eller annan idrott.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:44"the difference between a jogger and a runner is an entry blank".
"the difference between a jogger and a runner is an entry blank".
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:45Jag är en löpare - fast jag bara joggar.
Jag är en löpare - fast jag bara joggar.
Quote from Fernanda Zei on 23 August 2010, 11:14pontus: moahahaa! 😀
pontus: moahahaa! 😀
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 14:41Jag springer väldigt långsamt men reggar alltid under löpning. Ganska barnsligt men det känns helt enkelt lite coolare.
Jag springer väldigt långsamt men reggar alltid under löpning. Ganska barnsligt men det känns helt enkelt lite coolare.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 14:44Hehe.. komiskt för jag vägrar regga löpning för att jag tycker det låter töntigt (bara TIKAR löper i min värld). När jag talar om för folk vad jag ska göra så ska jag "ut och springa". Sen reggar jag jogging. Funkar för mig.
Hehe.. komiskt för jag vägrar regga löpning för att jag tycker det låter töntigt (bara TIKAR löper i min värld). När jag talar om för folk vad jag ska göra så ska jag "ut och springa". Sen reggar jag jogging. Funkar för mig.