Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:15Jogga är väl en lägre hastighet, men springer gör man ju ändå?
Sedan är en joggingtur lite kortare. Man går ju inte ut och joggar ett marathonlopp. Då har man sprungit ett marathonlopp. Även om om tempot kan vara lågt så har man sprungit ett marathonlopp
Jogga är väl en lägre hastighet, men springer gör man ju ändå?
Sedan är en joggingtur lite kortare. Man går ju inte ut och joggar ett marathonlopp. Då har man sprungit ett marathonlopp. Även om om tempot kan vara lågt så har man sprungit ett marathonlopp
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:53Joggar gör man i joggingbyxor och en collegetröja (möjligen knuten runt midjan). Löper gör man i tights eller kortbyxor. Enkelt.
Joggar gör man i joggingbyxor och en collegetröja (möjligen knuten runt midjan). Löper gör man i tights eller kortbyxor. Enkelt.
Quote from Catharina Brattlin on 23 August 2010, 16:10Man joggar i ROSA plyschdress:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=104766
😉
Man joggar i ROSA plyschdress:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=104766
😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:49Oh! Då kan till o med jag tänka mig att jogga!
😉
Oh! Då kan till o med jag tänka mig att jogga!
😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:55Jag springer.
Och företeelsen för verbet springer är löpning.
Alltså regar jag löpning, även när jag håller niominutersfart. Vaffan, det är ju mina ben och min kropp (H:)Och hur ska jag annars kunna jämföra och få fina staplar och diagram över mitt fö
Jag springer.
Och företeelsen för verbet springer är löpning.
Alltså regar jag löpning, även när jag håller niominutersfart. Vaffan, det är ju mina ben och min kropp (H:)
Och hur ska jag annars kunna jämföra och få fina staplar och diagram över mitt fö
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 20:12Utmärkt definition, Lena. Den snor jag rakt av!
Utmärkt definition, Lena. Den snor jag rakt av!
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2010, 20:13Inget...
Inget...
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 20:13Lena MJ: (t+)
Lena MJ: (t+)
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 20:31Amoure...la amouri....love....typ!?
Amoure...la amouri....love....typ!?