Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 13:13Tack Pettri!
och D JUL till alla!
Tack Pettri!
och D JUL till alla!
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 16:11Paljon kiitoksia, se oli hyvä kalenteri! Hyvää joulua!!
Paljon kiitoksia, se oli hyvä kalenteri! Hyvää joulua!!
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 17:52Tack Petteri det har varit jättekul!
Men den bästa är ju kvar: "Löparpiercing." (H) 🙂 😀 (H:)
Tack Petteri det har varit jättekul!
Men den bästa är ju kvar: "Löparpiercing." (H) 🙂 😀 (H:)
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 19:09d fortsättning på julen, och ett stort tack till er alla för uppmuntrande ord och ett glatt deltagande i julkalendern i år igen.
Dessvärre finns det i dagsläget inte material för ytterligare en kalender nästa år, men det är ju länge kvar till dess. Om j
d fortsättning på julen, och ett stort tack till er alla för uppmuntrande ord och ett glatt deltagande i julkalendern i år igen.
Dessvärre finns det i dagsläget inte material för ytterligare en kalender nästa år, men det är ju länge kvar till dess. Om j
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 20:36Tack för inspirerade och roliga bilder
d Jul !!
Tack för inspirerade och roliga bilder
d Jul !!
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:31d fortsättning allihop.
Jag har njutit lika mycket av julkalendern i år som förra året:-) och kännt igen alltför många situationer.
Spring lugnt.
d fortsättning allihop.
Jag har njutit lika mycket av julkalendern i år som förra året:-) och kännt igen alltför många situationer.
Spring lugnt.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 18:22d fortsättning!
Fantastikt härlig kalender. Jag har kollat den varje dag och skrattat en hel del 🙂
Tack Petteri!
d fortsättning!
Fantastikt härlig kalender. Jag har kollat den varje dag och skrattat en hel del 🙂
Tack Petteri!
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 21:08Lucka nummer 25
Mina barn har haft en kalender med 25 luckor, så det bör vara OK även här.
d fortsättning på er alla, och roligt att vi kunnat bjuda på lite leenden och skratt.
Bernt: Roligt att du gillar en av mina personliga favoriter "Löparpiercing"
Lucka nummer 25
Mina barn har haft en kalender med 25 luckor, så det bör vara OK även här.
d fortsättning på er alla, och roligt att vi kunnat bjuda på lite leenden och skratt.
Bernt: Roligt att du gillar en av mina personliga favoriter "Löparpiercing"
Quote from Fredric Lagerström on 25 December 2009, 21:11Ho ho ho ho ha ha ha ! He he he. 😀
Ho ho ho ho ha ha ha ! He he he. 😀
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 21:17Ha ha ha! Ja där fick jag mig ett tt skratt!:D d fortsättning på dig med!
Ha ha ha! Ja där fick jag mig ett tt skratt!:D d fortsättning på dig med!