Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 23:38Lucka nummer 24
d Jul på er alla. Jag tar mig friheten att öppna luckan en aning för tidigt. Får skylla på att det redan är julafton här.
Har ni några speciella egenheter som ni gärna lyfter fram vid festliga tillfällen.
BILD:www.vanto.se/joppwebb/im
Lucka nummer 24
d Jul på er alla. Jag tar mig friheten att öppna luckan en aning för tidigt. Får skylla på att det redan är julafton här.
Har ni några speciella egenheter som ni gärna lyfter fram vid festliga tillfällen.
BILD:www.vanto.se/joppwebb/im
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 23:56Ja, senaste långpasset 😉 ....
BILD: www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6638906
Passar väl bra idag (L)
Ja, senaste långpasset 😉 ....
BILD: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=6638906
Passar väl bra idag (L)
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 00:23Ett sånt underbart slut på kalendern!
Löparen nådde en social höjd och kunde uppföra sig så att nummerlappen inte syntes, och t.o.m. skåla med sin bordsdam.
Bernt nådde också en social höjd med sin vänliga hälsning till resten av världen.
Detta är mäns
Ett sånt underbart slut på kalendern!
Löparen nådde en social höjd och kunde uppföra sig så att nummerlappen inte syntes, och t.o.m. skåla med sin bordsdam.
Bernt nådde också en social höjd med sin vänliga hälsning till resten av världen.
Detta är mäns
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 02:30Nyss hemkommen!
Min speciella egenhet är att jag sällan har varit närvarande i den här stan om ens alls på över 10 år.
Traditionsenligt brukade mina gamla kompisar i Hbg sitta på en pub som fortfarande lever. På slaget 21 den 23:e skulle man infinna si
Nyss hemkommen!
Min speciella egenhet är att jag sällan har varit närvarande i den här stan om ens alls på över 10 år.
Traditionsenligt brukade mina gamla kompisar i Hbg sitta på en pub som fortfarande lever. På slaget 21 den 23:e skulle man infinna si
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 08:13"3:an? Jo löfte att städa mer kanske? Föresatser?
Bekväma skor även vid festliga tillfällen. Jo d4t blir det mer och mer, fast ursprungligen är det en "karateskada"; man tränade barfota och ägnade en hel del energi åt att gripa tag i lvet och känna balan
"3:an? Jo löfte att städa mer kanske? Föresatser?
Bekväma skor även vid festliga tillfällen. Jo d4t blir det mer och mer, fast ursprungligen är det en "karateskada"; man tränade barfota och ägnade en hel del energi åt att gripa tag i lvet och känna balan
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 10:08D JUL 🙂
Och tack för den jätteroliga kalendern. Jag har fått många a skratt.
MVH/ Christina
D JUL 🙂
Och tack för den jätteroliga kalendern. Jag har fått många a skratt.
MVH/ Christina
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 10:40Tack Petteri för en underbar julkalender. Det är många minnen som kommer fram. Man känner igen sig, både positivt och negativt. Tack!
d Jul!
Tack Petteri för en underbar julkalender. Det är många minnen som kommer fram. Man känner igen sig, både positivt och negativt. Tack!
d Jul!
Quote from ellen olsson on 24 December 2009, 10:48d Jul Petteri och alla andra!
d Jul Petteri och alla andra!
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 12:36Tack Petteri.
d Jul allihop.
Tack Petteri.
d Jul allihop.
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 12:39d Jul 🙂
d Jul 🙂