Quote from Elias Engqvist on 23 December 2009, 07:49Jag ser inte heller bilden men byter jag ut 23 mot tex 22 så ser jag den! (22an alltså)
Jag ser inte heller bilden men byter jag ut 23 mot tex 22 så ser jag den! (22an alltså)
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 09:29Ser inte heller bilden... 🙁
Ser inte heller bilden... 🙁
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 09:39Jag ser bilden och jag har börjat jobba på min lista med nyårslöften. Jag skall t.ex. lova att inte sluta träna efter Stockholm Marathon. Nästa år ska jag vara en långdistansare hela året...:-)
Jag ser bilden och jag har börjat jobba på min lista med nyårslöften. Jag skall t.ex. lova att inte sluta träna efter Stockholm Marathon. Nästa år ska jag vara en långdistansare hela året...:-)
Quote from Elias Engqvist on 23 December 2009, 10:08Jag reviderar - jag ser inte bilden i min telefon (men ser alla andra där) men jag ser den på min mac!
Jag reviderar - jag ser inte bilden i min telefon (men ser alla andra där) men jag ser den på min mac!
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:13Va?
http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/23.jpg
Ingen hemma 🙁
Va?
http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/23.jpg
Ingen hemma 🙁
Quote from j sollerman on 23 December 2009, 10:20byt ut mot 24 istället 😉
byt ut mot 24 istället 😉
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:27Men Kalle det är ju imorn :@
Men Kalle det är ju imorn :@
Quote from j sollerman on 23 December 2009, 10:34kan du låta bli?
kan du låta bli?
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:57Jag har inga problem att se bilden. Uppdaterade den för säkerhets skull så de som haft problem också bör kunna se den nu.
Ajdå! La jag upp 24:an redan igår när vi for hemifrån? Men det lär väl inte vara nån som tjuvkikar. Det kan jag inte tänka mig. Måst
Jag har inga problem att se bilden. Uppdaterade den för säkerhets skull så de som haft problem också bör kunna se den nu.
Ajdå! La jag upp 24:an redan igår när vi for hemifrån? Men det lär väl inte vara nån som tjuvkikar. Det kan jag inte tänka mig. Måst
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:57Min lillebror och jag har i ca 15 års tid avgett nyårslöfte att inte äta sparris. Och vi har hållt det också...
Min lillebror och jag har i ca 15 års tid avgett nyårslöfte att inte äta sparris. Och vi har hållt det också...