Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 16:56Man kan åstadkomma mycket genom att inte se problemen utan istället plocka fram möjligheterna 😀
Man kan åstadkomma mycket genom att inte se problemen utan istället plocka fram möjligheterna 😀
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 18:30"Rörelse påskyndar läkningen"...sa den läkare som diagnostiserade min onda fot på Tierps Vårdcentrums behandlingsrum för ca sju månader sedan. Men... sade damen i lite bistrare ton....det får absolut inte göra ONT....Sen sa hon att det är svårt med er mar
"Rörelse påskyndar läkningen"...sa den läkare som diagnostiserade min onda fot på Tierps Vårdcentrums behandlingsrum för ca sju månader sedan. Men... sade damen i lite bistrare ton....det får absolut inte göra ONT....Sen sa hon att det är svårt med er mar
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 22:49Första varvet på Stockholm marathon för några år sedan. Fick en muskelbristning i baksidan på ena låret på nedför Västerbron. Tänkte att jag skulle jogga till Stadion och kliva av där. När jag kom dit kände jag att jag kunde linka fram, så jag bestämde mi
Första varvet på Stockholm marathon för några år sedan. Fick en muskelbristning i baksidan på ena låret på nedför Västerbron. Tänkte att jag skulle jogga till Stadion och kliva av där. När jag kom dit kände jag att jag kunde linka fram, så jag bestämde mi
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 23:49Klockren julkalender, hur har jag kunnat missa denna. Älskar lucka ett hur skön som helst. Kommer bilderna ifrån en bok? Går den att köpa o vad heter den i så fall?
Klockren julkalender, hur har jag kunnat missa denna. Älskar lucka ett hur skön som helst. Kommer bilderna ifrån en bok? Går den att köpa o vad heter den i så fall?
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 00:25Daniel: tusen tack. Bättre att hitta hit sent än aldrig.
Ja, illustrationerna kommer från vår bok "Löpare - ett släkte för sig". Finns att köpa på bl.a. Adlibris.com eller i flerpack direkt från oss på www.joppcartoons.com. Ursäkter i massor om ni tycke
Daniel: tusen tack. Bättre att hitta hit sent än aldrig.
Ja, illustrationerna kommer från vår bok "Löpare - ett släkte för sig". Finns att köpa på bl.a. Adlibris.com eller i flerpack direkt från oss på http://www.joppcartoons.com. Ursäkter i massor om ni tycke
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 00:27Lucka nummer 23
Det närmar sig nyår med stormsteg. Är det dags för de årliga nyårslöftena igen?
Vad har ni för nyårslöften i år?
Har ni lyckats hålla tidigare nyårslöften?
Eller struntar ni helt i nyårslöften?
BILD:www.vanto.se/joppwebb/images/julka
Lucka nummer 23
Det närmar sig nyår med stormsteg. Är det dags för de årliga nyårslöftena igen?
Vad har ni för nyårslöften i år?
Har ni lyckats hålla tidigare nyårslöften?
Eller struntar ni helt i nyårslöften?
BILD:www.vanto.se/joppwebb/images/julka
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 00:44Vad är väl ett simpelt nyårslöfte jämfört med ett väl genomtänkt, rimligt, men ändå utmanande MÅL för nästa år? 😉
Vad är väl ett simpelt nyårslöfte jämfört med ett väl genomtänkt, rimligt, men ändå utmanande MÅL för nästa år? 😉
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 06:59Näää av nån anledning så ser jag inte nån bild här i lucka 23. Men jag ser alla andra luckor. Nåt fel på min dator, på mig eller på bilden? 😀
Näää av nån anledning så ser jag inte nån bild här i lucka 23. Men jag ser alla andra luckor. Nåt fel på min dator, på mig eller på bilden? 😀
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 07:05Jag ser den, testa att uppdatera/läsa om sidan, eller att kopiera in adressen till bilden manuellt i webläsaren. http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/23.jpg
Jag ser den, testa att uppdatera/läsa om sidan, eller att kopiera in adressen till bilden manuellt i webläsaren. http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/23.jpg
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 07:07Det står bara Extern bild och ett litet kryss i vänstra hörnet. Funkar ingenting hur jag än gör
Det står bara Extern bild och ett litet kryss i vänstra hörnet. Funkar ingenting hur jag än gör