Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:55Johan, är det så man imponerar på Svärmor 🙂
Johan, är det så man imponerar på Svärmor 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:55Smärta? Det är sånt man får när man stukar foten, eller slår upp ett knä. Är man långt hemifrån är det bara att resa sig upp stappla en bit och så trampa vidare.
Nästan. För känner man att det blir värre hela tiden man springer, ja då får man kompromissa.
Smärta? Det är sånt man får när man stukar foten, eller slår upp ett knä. Är man långt hemifrån är det bara att resa sig upp stappla en bit och så trampa vidare.
Nästan. För känner man att det blir värre hela tiden man springer, ja då får man kompromissa.
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:56Dom bästa är väl dom som älskar när smärtan kommer och bara gillar läget antar jag...
Dom bästa är väl dom som älskar när smärtan kommer och bara gillar läget antar jag...
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:05All smärta som sitter i musklerna, lederna eller muskelfästena är extremt obehaglig för mig då jag ännu inte lyckats lära mig känna skillnaden mellan harmlös eller skadlig smärta. Ja, förutom då lam träningsvärk som är SKÖÖÖNT(t+)
All smärta som sitter i musklerna, lederna eller muskelfästena är extremt obehaglig för mig då jag ännu inte lyckats lära mig känna skillnaden mellan harmlös eller skadlig smärta. Ja, förutom då lam träningsvärk som är SKÖÖÖNT(t+)
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:10Aldrig i samband med löpning hittills. Tror faktiskt inte jag FÅR ta i SÅ mycket för min hjärtläkare... *misstänker starkt*
Men att trilla av en häst i full fart mitt i sommaren när marken är stenhård - DET gör ONT! Vad gör man åt det? Inte ett skit (eft
Aldrig i samband med löpning hittills. Tror faktiskt inte jag FÅR ta i SÅ mycket för min hjärtläkare... *misstänker starkt*
Men att trilla av en häst i full fart mitt i sommaren när marken är stenhård - DET gör ONT! Vad gör man åt det? Inte ett skit (eft
Quote from Jonny Persson on 21 December 2009, 11:21Den värsta smärtan är nog sista milen under ett väl genomfört maratonlopp. Den brukar jag försöka förtränga helt enkelt. Det är ju ändå förhoppningsvis inte mer än 38 minuter som ska genomlidas om det går som det ska.
Den värsta smärtan jag har genomlidi
Den värsta smärtan är nog sista milen under ett väl genomfört maratonlopp. Den brukar jag försöka förtränga helt enkelt. Det är ju ändå förhoppningsvis inte mer än 38 minuter som ska genomlidas om det går som det ska.
Den värsta smärtan jag har genomlidi
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 19:55"Ni tjejer talar om att föda barn - men då skulle ni bara veta hur en kille har det i en rejäl förkylning..." Min absoluta favvo vad gäller reklam i TV.....Finns ännu ingen som slår den trots att det väl gått typ fem år sedan den gick. Telia har haft någr
"Ni tjejer talar om att föda barn - men då skulle ni bara veta hur en kille har det i en rejäl förkylning..." Min absoluta favvo vad gäller reklam i TV.....Finns ännu ingen som slår den trots att det väl gått typ fem år sedan den gick. Telia har haft någr
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 20:04...inte för att det direkt behövdes en reklam för att tala om att män är veklingar, men för all del... *ler lite FÖR brett*
...inte för att det direkt behövdes en reklam för att tala om att män är veklingar, men för all del... *ler lite FÖR brett*
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 20:24@Johan X: Tack för dagens bästa skratt! 😀
@Johan X: Tack för dagens bästa skratt! 😀
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 00:03Lucka nummer 22
Jag tror inte riktigt vi är klara med ämnet smärta ännu. Måste passa på att följa upp ämnet innan julledigheten.
BILD:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/22.jpg
Nån som känner igen sig? Räck upp en hand.
Själv har jag försökt f
Lucka nummer 22
Jag tror inte riktigt vi är klara med ämnet smärta ännu. Måste passa på att följa upp ämnet innan julledigheten.
BILD:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/22.jpg
Nån som känner igen sig? Räck upp en hand.
Själv har jag försökt f