Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 09:09På A svarar jag "Grillad kyckling med pomme frites"
På fråga B vet jag inte men gissar på "Sillen, då man blir smartare av fisk å då tränar man förståndigare"
På A svarar jag "Grillad kyckling med pomme frites"
På fråga B vet jag inte men gissar på "Sillen, då man blir smartare av fisk å då tränar man förståndigare"
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 09:15Vad föredrar ni att äta och dricka innan och under långlopp?
Aldrig sprungit några långlopp. Räkna Tjejvasan och Tjejvättern här?
Men generellt pasta med d proteinrik & fet sås. Grötfrukost. Gärna stekta ägg, kokta går också bra, elelr äggröra och omelet
Vad föredrar ni att äta och dricka innan och under långlopp?
Aldrig sprungit några långlopp. Räkna Tjejvasan och Tjejvättern här?
Men generellt pasta med d proteinrik & fet sås. Grötfrukost. Gärna stekta ägg, kokta går också bra, elelr äggröra och omelet
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 09:32Misstänkte väl att det kunde vara otydligt att skriva "långlopp" på ett sånt här forum. För mig personligen inkluderas väl allt längre än att springa till bussen. En mil är ett riktigt långpass nuförtiden.
För att klara av mina rundor behöver jag inte t
Misstänkte väl att det kunde vara otydligt att skriva "långlopp" på ett sånt här forum. För mig personligen inkluderas väl allt längre än att springa till bussen. En mil är ett riktigt långpass nuförtiden.
För att klara av mina rundor behöver jag inte t
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 13:44Lucka 20 och ett halvt
Jag vill tacka er 40 åriga kvinnor i Jämtland som enligt Adlibris statistik är de största köparna av vår bok med dessa illustrationer kring löparhumor.
Kvinnor: 83,3 % av böckerna
Köpare från Jämtland, Värmland, Kronoberg och Väs
Lucka 20 och ett halvt
Jag vill tacka er 40 åriga kvinnor i Jämtland som enligt Adlibris statistik är de största köparna av vår bok med dessa illustrationer kring löparhumor.
Kvinnor: 83,3 % av böckerna
Köpare från Jämtland, Värmland, Kronoberg och Väs
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 13:53I wish!
I wish!
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 13:54Finns en och annan kvinna i Skåne också som beställt boken. 🙂
Finns en och annan kvinna i Skåne också som beställt boken. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 00:16Lucka nummer 21
Lite lam smärta kan vara skönt så man vet att man tagit i ordentligt, men visst kan det bli för mycket ibland.
När känner ni den värsta smärtan? Vad gör ni för att bli av med den?
bild:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/21.jpg
Lucka nummer 21
Lite lam smärta kan vara skönt så man vet att man tagit i ordentligt, men visst kan det bli för mycket ibland.
När känner ni den värsta smärtan? Vad gör ni för att bli av med den?
bild:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/21.jpg
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 00:20I början 🙁 Tänker att det går över 🙂
I början 🙁 Tänker att det går över 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:44När dottern skulle födas fick jag sköta lustgasen.
Jag satt lutad över Sambon, som låg med ansiktet åt andra hållet, och ibland ville hon ha lustgas, och ibland ville hon inte, så det blev en del bökande.
Jag berättade detta för Svärmor dagarna efter fö
När dottern skulle födas fick jag sköta lustgasen.
Jag satt lutad över Sambon, som låg med ansiktet åt andra hållet, och ibland ville hon ha lustgas, och ibland ville hon inte, så det blev en del bökande.
Jag berättade detta för Svärmor dagarna efter fö
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:55hehe den var bra! 😀
hehe den var bra! 😀