Quote from j sollerman on 23 December 2009, 10:58Skulle jag har tjuvkikat?? Nääää 😉
Skulle jag har tjuvkikat?? Nääää 😉
Quote from Fredric Lagerström on 23 December 2009, 11:00Karaktär Rolle! Respekt!
Karaktär Rolle! Respekt!
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 11:22Att INTE äta sparris. Vad är det för dumheter :@ Gärna med smält smör eller en Hollandaise. Ett glas Riesling till. Och varför inte i Grinzing med nån man tycker om 🙂 Ta tricken från Wien och kela lite ombord.
Att INTE äta sparris. Vad är det för dumheter :@ Gärna med smält smör eller en Hollandaise. Ett glas Riesling till. Och varför inte i Grinzing med nån man tycker om 🙂 Ta tricken från Wien och kela lite ombord.
Quote from Catharina Brattlin on 23 December 2009, 11:24Mitt stående nyårslöfte är att aldrig nånsin ge ett nyårslöfte.
Mål har jag dock. Flera stycken till och med. 🙂
Mitt stående nyårslöfte är att aldrig nånsin ge ett nyårslöfte.
Mål har jag dock. Flera stycken till och med. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 11:49Jaaa nu ser jag bilden. 😀
Jag ger aldrig nyårslöften.
Men denna gång ska jag gå igenom vad jag vill ska hända under året. Bara positiva saker förstås. Som en slags önskelista.
Jaaa nu ser jag bilden. 😀
Jag ger aldrig nyårslöften.
Men denna gång ska jag gå igenom vad jag vill ska hända under året. Bara positiva saker förstås. Som en slags önskelista.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 December 2009, 16:13Jag har precis som Sylvia ett stående nyårslöfte att aldrig avge några nyårslöften. Det har jag hållit säkert 40 år nu.
Jag har precis som Sylvia ett stående nyårslöfte att aldrig avge några nyårslöften. Det har jag hållit säkert 40 år nu.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 16:17Jag lovar att strunta i alla nyårslöften som jag vill.
Jag lovar att strunta i alla nyårslöften som jag vill.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 18:391.Aldrig ta in nån fiskrätt på rastaurang om jag ska betala själv.
2.Springa minst 1 km i streak-tempo varje dag.
3.Cykla alla gånger det går istället för att ta bilen...3 - 14 km....
4.Jogga med rygga etc andra gånger då det inte går att cykla(snökaos et
1.Aldrig ta in nån fiskrätt på rastaurang om jag ska betala själv.
2.Springa minst 1 km i streak-tempo varje dag.
3.Cykla alla gånger det går istället för att ta bilen...3 - 14 km....
4.Jogga med rygga etc andra gånger då det inte går att cykla(snökaos et
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:46Jag lovar att inte använda smajlissar i mina inlägg under 2010.
Jag lovar att inte använda smajlissar i mina inlägg under 2010.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 20:36"6. Aldrig säga att nån sagt nåt "FEL" i FunBeat annars än i tävlingar.!?"
Men att nån skrev FEL?
"6. Aldrig säga att nån sagt nåt "FEL" i FunBeat annars än i tävlingar.!?"
Men att nån skrev FEL?