Quote from Lena O on 14 April 2008, 23:24Christer.
Hur sitter du när du cykla långa sträckor uppför?
Christer.
Hur sitter du när du cykla långa sträckor uppför?
Quote from ellen olsson on 14 April 2008, 23:49> Christer, Hur sitter du när du cykla långa sträckor uppför?
Såg du inte bilden på hans tempohoj i en annan tråd? 😉
> Christer, Hur sitter du när du cykla långa sträckor uppför?
Såg du inte bilden på hans tempohoj i en annan tråd? 😉
Quote from ellen olsson on 14 April 2008, 23:56Grrrrrrrrrrr...
Jag hatar när det blir dubletter! J-a databas!
Grrrrrrrrrrr...
Jag hatar när det blir dubletter! J-a databas!
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 07:52Gary: Jag citerar mig själv: "F.ö. ser bockstyret ut som det gör för att man ska kunna ändra handposition och därmed sitta olika upprätt."
Naturligtvis rätar jag på ryggen och tar tag närmare sadelstolpen i uppförsbackar (eller ställer mig upp om det bli
Gary: Jag citerar mig själv: "F.ö. ser bockstyret ut som det gör för att man ska kunna ändra handposition och därmed sitta olika upprätt."
Naturligtvis rätar jag på ryggen och tar tag närmare sadelstolpen i uppförsbackar (eller ställer mig upp om det bli
Quote from Johannes Winger-Lang on 15 April 2008, 08:08Kadens har ett stort test av komfortracers i senaste numret av kadens. http://www.kadens.se/ edit: papperstidningen
Kadens har ett stort test av komfortracers i senaste numret av kadens. http://www.kadens.se/ edit: papperstidningen
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:39Jag ska skaffa gungstol så jag sitter bekvämt iklädd en mysdress i merinoull.
Jag ska skaffa gungstol så jag sitter bekvämt iklädd en mysdress i merinoull.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:39Christer: Ska vi lägga ner diskussionen för att du känner dig tillplattad av alla bra argument? 😉
Skämt åsido, det här med sittställningen handlar naturligtvis om ambitionsnivå. Jag hade som sagt en "vanlig racer" tidigare och tyckte sittställningen var
Christer: Ska vi lägga ner diskussionen för att du känner dig tillplattad av alla bra argument? 😉
Skämt åsido, det här med sittställningen handlar naturligtvis om ambitionsnivå. Jag hade som sagt en "vanlig racer" tidigare och tyckte sittställningen var
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2008, 08:44Jag känner mig inte särskilt tillplattad men om ni inte vill hålla med mig får jag väl inse att man kan se saken på fler sätt än jag trodde... Nu ska jag kolla in länken till komfortcyklar!
edit: Hasse, vad var den länken bra för. Det stod ju inget på nä
Jag känner mig inte särskilt tillplattad men om ni inte vill hålla med mig får jag väl inse att man kan se saken på fler sätt än jag trodde... Nu ska jag kolla in länken till komfortcyklar!
edit: Hasse, vad var den länken bra för. Det stod ju inget på nä
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:48Jag har aldrig börjat vårträningen utan att få ont i axlar, rygg, händer. Det går över och tyder enbart på dålig träning i just de positionerna.
Jag har aldrig börjat vårträningen utan att få ont i axlar, rygg, händer. Det går över och tyder enbart på dålig träning i just de positionerna.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 09:17David: Jasså, trist för dig. Det är priset du får betala för att vara snabbare än mig 😉 Jag är glad att jag slipper tillvänjningsfasen, den motiverar mig inte direkt att komma ut och träna.
David: Jasså, trist för dig. Det är priset du får betala för att vara snabbare än mig 😉 Jag är glad att jag slipper tillvänjningsfasen, den motiverar mig inte direkt att komma ut och träna.