Quote from Lena O on 16 April 2008, 08:21½VR finns nu också ja 😉
½VR finns nu också ja 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 08:22Simmar man förbi Visingsö då?
Simmar man förbi Visingsö då?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 09:33Hej David.
"Simmar man förbi Visingsö då?"
Nej då kör man över Ormberget. Och nu mer finns det inte bara VR (300km) utan som sagt även en HV(R) (150km) och en TjejV(R) (90km) samt en MiniV(R) ( ? km) för de lite mindre cyklisterna. Varför fanns inte den
Hej David.
"Simmar man förbi Visingsö då?"
Nej då kör man över Ormberget. Och nu mer finns det inte bara VR (300km) utan som sagt även en HV(R) (150km) och en TjejV(R) (90km) samt en MiniV(R) ( ? km) för de lite mindre cyklisterna. Varför fanns inte den
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 09:50Då cyklar man inte Vättern runt! Utan ÖO.
Då cyklar man inte Vättern runt! Utan ÖO.
Quote from Johannes Winger-Lang on 16 April 2008, 11:07Öppet va(ä)tten(rn) söndag, måndag?
Öppet va(ä)tten(rn) söndag, måndag?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 11:45MiniVR ( ? km)
1,7 km har jag för mig.
MiniVR ( ? km)
1,7 km har jag för mig.
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 12:07Nä, halvvättern går inte över visingsö - fast det hade varit lite kul.
Den går från motala ner en bit förbi ödeshög sen svänger den österut och sen tillbaka norrut mot motala igen. Bitvis jäkligt fina vägar att cykla på tillbaks mot motala! Minst lika kul
Nä, halvvättern går inte över visingsö - fast det hade varit lite kul.
Den går från motala ner en bit förbi ödeshög sen svänger den österut och sen tillbaka norrut mot motala igen. Bitvis jäkligt fina vägar att cykla på tillbaks mot motala! Minst lika kul
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 12:09Kollade in på hemsidan - minivättern är två banor beroende på ålder:
6-7år: 1,3 km
8-10år: 2,6 km
Kollade in på hemsidan - minivättern är två banor beroende på ålder:
6-7år: 1,3 km
8-10år: 2,6 km
Quote from j sollerman on 16 April 2008, 12:13Halvvättern är bara hälften så kul som vättern
Halvvättern är bara hälften så kul som vättern
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 13:02Hur har det gått Jenny, blev det en Road 901?
Jag tycker du är rätt ute, kolla begagnat. För de pengar du kan tänka dig att lägga på en ny cykel finns det inget som är värt pengarna. Du får göra så ruskigt mycket kompromisser i den prisklassen. Beg. är e
Hur har det gått Jenny, blev det en Road 901?
Jag tycker du är rätt ute, kolla begagnat. För de pengar du kan tänka dig att lägga på en ny cykel finns det inget som är värt pengarna. Du får göra så ruskigt mycket kompromisser i den prisklassen. Beg. är e