Quote from Lena O on 16 April 2008, 13:08Den heter inte Halv Vätternrunt utan HalvVättern ...
och är dubbbel så roligt som Vätternrundan 😀
Den heter inte Halv Vätternrunt utan HalvVättern ...
och är dubbbel så roligt som Vätternrundan 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 13:11haha, en britt som påpekar en särskrivning (nåja, nästan iaf) - lovely 😀
haha, en britt som påpekar en särskrivning (nåja, nästan iaf) - lovely 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 13:12Hej David.
"Då cyklar man inte Vättern runt!"
Det är helt riktigt. Inte för att det är viktigt men R,et i VR står inte för "runt" utan för "Rundan" Och ska man vara riktigt nogran så heter dom Vätternrundan, Halvvättern, Tjejvättern och Minivättern. Där
Hej David.
"Då cyklar man inte Vättern runt!"
Det är helt riktigt. Inte för att det är viktigt men R,et i VR står inte för "runt" utan för "Rundan" Och ska man vara riktigt nogran så heter dom Vätternrundan, Halvvättern, Tjejvättern och Minivättern. Där
Quote from Lena O on 16 April 2008, 13:14Maria: Njah så avancerat är inte min svenska att jag skulle påpeka sådant.
Ville mer uppmarksamma att det inte heter Halv vättern runt utan endast halv vättern. Det syfte inte på att man åka halvvägs runt sjön även om man vill tror det.
Loppet är nära Vä
Maria: Njah så avancerat är inte min svenska att jag skulle påpeka sådant.
Ville mer uppmarksamma att det inte heter Halv vättern runt utan endast halv vättern. Det syfte inte på att man åka halvvägs runt sjön även om man vill tror det.
Loppet är nära Vä
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 14:42Heter det Halvvetten också?
Heter det Halvvetten också?
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 19:29Ja, för en hel del deltagare i kortaste sträckan på minivättern.
Ja, för en hel del deltagare i kortaste sträckan på minivättern.
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2008, 21:51Liksom det heter vettig, halvvettig och ovettig...
Liksom det heter vettig, halvvettig och ovettig...
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:29Vi fåj kämpa på så ses vi i stajtfållan på vejtejnrundan.
Vi fåj kämpa på så ses vi i stajtfållan på vejtejnrundan.