Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:21Hasse: Skulle du kunna göra en aningen längre slinga av 90bpm_hihat.wma? Vore perfekt för min kadensträning.
Hasse: Skulle du kunna göra en aningen längre slinga av 90bpm_hihat.wma? Vore perfekt för min kadensträning.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:33Eftersom det har varit lite kadens-snack på senaste så när jag sprang Malmö Halvmarathon i helgen så tittade jag lite på folk omkring mig.
Det var väldigt påtagligt att jag låg rätt mycket högre i kadens än de flesta som jag tittade på.Det är många so
Eftersom det har varit lite kadens-snack på senaste så när jag sprang Malmö Halvmarathon i helgen så tittade jag lite på folk omkring mig.
Det var väldigt påtagligt att jag låg rätt mycket högre i kadens än de flesta som jag tittade på.
Det är många so
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:42Hej Anders, det är klart!
Hur lång?
Hej Anders, det är klart!
Hur lång?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 09:21Som gammal 200/400 m löpare skulle jag vilja säga att steglängd/frekvens inom sprint o inom långdistans är två snudd på obelsäktade saker. Att Bolt tar långa steg gör inte att du som långlöpare ska försöka tänja på ditt steg.
En sprinter behöver inte br
Som gammal 200/400 m löpare skulle jag vilja säga att steglängd/frekvens inom sprint o inom långdistans är två snudd på obelsäktade saker. Att Bolt tar långa steg gör inte att du som långlöpare ska försöka tänja på ditt steg.
En sprinter behöver inte br
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:13Nån minut borde räcka tycker jag, då blir "skarvarna" inte lika uppenbara på min MP3-spelare.
(För övrigt är det helt ok att tycka att jag är konstig som ska lyssna på det här när jag springer, men det blir som ett mantra samtidigt.)
Nån minut borde räcka tycker jag, då blir "skarvarna" inte lika uppenbara på min MP3-spelare.
(För övrigt är det helt ok att tycka att jag är konstig som ska lyssna på det här när jag springer, men det blir som ett mantra samtidigt.)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 14:14Ok Anders, jag lägger upp under morgondagen (H)
Ok Anders, jag lägger upp under morgondagen (H)
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:15"Stomp the concrete 1" 😉 Har nu släppts!
Finns att ladda ner här: http://www.myvoi.com/beatbox.htmlHälsningar
Hasse
"Stomp the concrete 1" 😉 Har nu släppts!
Finns att ladda ner här: http://www.myvoi.com/beatbox.html
Hälsningar
Hasse
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:28Tack Hasse! Perfekt med lite variation också... (t+)
Tack Hasse! Perfekt med lite variation också... (t+)
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:43Tänkte bara säga att jag försökt praktisera detta och upptäckt oanade muskler. (H)
Verkar som man ska ta det vackert när man ändrar sin löpstil. Det var roligt också att räkna steg, kolla klockan och försöka hålla jämn takt. Hjärngympa! (t+)
Nå´n som håll
Tänkte bara säga att jag försökt praktisera detta och upptäckt oanade muskler. (H)
Verkar som man ska ta det vackert när man ändrar sin löpstil. Det var roligt också att räkna steg, kolla klockan och försöka hålla jämn takt. Hjärngympa! (t+)
Nå´n som håll
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:33Jag kommer också ihåg det som en mödosam men intressant omställning. Jag fick ont i ryggslutet när jag började, sprang mera framåtlutad än tidigare. Aj-aj ett par veckor där...
Jag kommer också ihåg det som en mödosam men intressant omställning. Jag fick ont i ryggslutet när jag började, sprang mera framåtlutad än tidigare. Aj-aj ett par veckor där...