Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatKan FunBeat räddas?
You need to log in to create posts and topics.

Jaaaa, hoppas verkligen det går att rädda!!!!!!!

Varit medlem o loggat min träning på funbeat sen nov 2004. Utan strul. Hoppas verkligen den blir kvar. En del av livet lixom

JAAA,vill gärna ha funbeat kvar,,kanon sida ,vet ej hur länge jag varit medlem här.
funbeat håller ju reda på när de ska inhandlas nya löpar skor å dyl,,hehe
sedan kunna följa kompisar hur å var de tränat å dyl.

Hoppas på det.

Hopplöst trogen sen 2007...håller alla tummar och tår!!

Trogen sedan år 2008. Vet inte var jag ska hitta något motsvarande. Att kunna logga olika grenar med tid, sträcka och kommentarer. Lägga in kommande tävlingar. Lägga upp mål i tid eller sträcka. Statistik på tid och sträcka per gren och totalt per vecka,

Och överskådligheten, den fina listan med kommande tävlingar och tidigare tävlingar. Listan med utrustning, och möjligheten att lista alla pass man använt den vid.

@Tommy Lahti: om det blir så illa att FB inte kan räddas kan jag tipsa om att jogg.se har precis allt du frågar efter i ditt inlägg.

FunBeat är bäst, kämpa på!

Det vore ju fantastiskt om FunBeat kan räddas???? ???? Förutom de data som kan exporteras så är jag väldigt fäst över funktionen "mål och genomförd träning" som visas icirkeldiagram under "hem-fliken" superbra för motivationen och finns ingen annan stans