Quote from Funbeat user on 31 March 2018, 16:02Jaaaa, hoppas verkligen det går att rädda!!!!!!!
Jaaaa, hoppas verkligen det går att rädda!!!!!!!
Quote from Giorgietto Battaini on 31 March 2018, 18:49Varit medlem o loggat min träning på funbeat sen nov 2004. Utan strul. Hoppas verkligen den blir kvar. En del av livet lixom
Varit medlem o loggat min träning på funbeat sen nov 2004. Utan strul. Hoppas verkligen den blir kvar. En del av livet lixom
Quote from Funbeat user on 31 March 2018, 19:03JAAA,vill gärna ha funbeat kvar,,kanon sida ,vet ej hur länge jag varit medlem här.
funbeat håller ju reda på när de ska inhandlas nya löpar skor å dyl,,hehe
sedan kunna följa kompisar hur å var de tränat å dyl.
JAAA,vill gärna ha funbeat kvar,,kanon sida ,vet ej hur länge jag varit medlem här.
funbeat håller ju reda på när de ska inhandlas nya löpar skor å dyl,,hehe
sedan kunna följa kompisar hur å var de tränat å dyl.
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 09:08Hoppas på det.
Hoppas på det.
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 12:56Hopplöst trogen sen 2007...håller alla tummar och tår!!
Hopplöst trogen sen 2007...håller alla tummar och tår!!
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 15:27Trogen sedan år 2008. Vet inte var jag ska hitta något motsvarande. Att kunna logga olika grenar med tid, sträcka och kommentarer. Lägga in kommande tävlingar. Lägga upp mål i tid eller sträcka. Statistik på tid och sträcka per gren och totalt per vecka,
Trogen sedan år 2008. Vet inte var jag ska hitta något motsvarande. Att kunna logga olika grenar med tid, sträcka och kommentarer. Lägga in kommande tävlingar. Lägga upp mål i tid eller sträcka. Statistik på tid och sträcka per gren och totalt per vecka,
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 15:34Och överskådligheten, den fina listan med kommande tävlingar och tidigare tävlingar. Listan med utrustning, och möjligheten att lista alla pass man använt den vid.
Och överskådligheten, den fina listan med kommande tävlingar och tidigare tävlingar. Listan med utrustning, och möjligheten att lista alla pass man använt den vid.
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 18:08@Tommy Lahti: om det blir så illa att FB inte kan räddas kan jag tipsa om att jogg.se har precis allt du frågar efter i ditt inlägg.
@Tommy Lahti: om det blir så illa att FB inte kan räddas kan jag tipsa om att jogg.se har precis allt du frågar efter i ditt inlägg.
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 18:57FunBeat är bäst, kämpa på!
FunBeat är bäst, kämpa på!
Quote from Funbeat user on 1 April 2018, 19:09Det vore ju fantastiskt om FunBeat kan räddas???? ???? Förutom de data som kan exporteras så är jag väldigt fäst över funktionen "mål och genomförd träning" som visas icirkeldiagram under "hem-fliken" superbra för motivationen och finns ingen annan stans
Det vore ju fantastiskt om FunBeat kan räddas???? ???? Förutom de data som kan exporteras så är jag väldigt fäst över funktionen "mål och genomförd träning" som visas icirkeldiagram under "hem-fliken" superbra för motivationen och finns ingen annan stans