Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 17:29Visst är det coolt, Tord! Så... användbart...
Visst är det coolt, Tord! Så... användbart...
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:55Varför provar man om man kan framkalla kramp med flit?
Tänker inte testa (H)
Varför provar man om man kan framkalla kramp med flit?
Tänker inte testa (H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 20:13Tja, varför slickar man på en iskall lyktstolpe? (H)
Eftersom det kan inträffa under stretching, så behövs det inte mycket nyfikenhet för att pröva.
Tja, varför slickar man på en iskall lyktstolpe? (H)
Eftersom det kan inträffa under stretching, så behövs det inte mycket nyfikenhet för att pröva.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 20:14och sedan kommer man in i puberteten och man hittar annat att testa.
och sedan kommer man in i puberteten och man hittar annat att testa.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 21:38Jag har alltid kunnat få kramp i vaderna när jag vill 😀
Mitt i natten när jag inte vill är dock inte lika skönt :/
Jag har alltid kunnat få kramp i vaderna när jag vill 😀
Mitt i natten när jag inte vill är dock inte lika skönt :/
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 11:18Jag kan inte framkalla kramp och får det heller inte under träning/tävling.
Jag är plattfot.
Jag kan inte framkalla kramp och får det heller inte under träning/tävling.
Jag är plattfot.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:08Jag kan oxå framkalla kramp när jag vill i vaderna, förut fick jag det ofta på nätterna - ofrivilligt. Men inte sen jag började träna & aldrig fått det under träningspass.
Jag kan oxå framkalla kramp när jag vill i vaderna, förut fick jag det ofta på nätterna - ofrivilligt. Men inte sen jag började träna & aldrig fått det under träningspass.
Quote from Catharina Brattlin on 29 May 2011, 19:13Jag kan också! 😀
Däremot har jag aldrig haft kramp under träning eller lopp. Så eg tror jag inte att det är samma kramp som man får pga mineralbrister. Jag kallar det sendrag.
Redig kramp fick jag i vaderna på nätterna i slutet av mina graviditeter, oc
Jag kan också! 😀
Däremot har jag aldrig haft kramp under träning eller lopp. Så eg tror jag inte att det är samma kramp som man får pga mineralbrister. Jag kallar det sendrag.
Redig kramp fick jag i vaderna på nätterna i slutet av mina graviditeter, oc
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:33Skönt att det är fler som vaknar med kramp i vaderna mitt i nätterna! Det är ingen skön känsla =)
Skönt att det är fler som vaknar med kramp i vaderna mitt i nätterna! Det är ingen skön känsla =)
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:38Skadeglad, David? 😉
Skadeglad, David? 😉