Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 13:16Det är väl bara herrfotbollen som har oskrivna regler i den frågan och då får många byta om i garderoben?
Det är väl bara herrfotbollen som har oskrivna regler i den frågan och då får många byta om i garderoben?
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 13:16Känner mig lite kränkt!
Hoppas nu på att många känner sig proxykränkta!
Känner mig lite kränkt!
Hoppas nu på att många känner sig proxykränkta!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 14:32Jag skulle ha lättare att vara proxykränkt om jag visste VILKET av inläggen som kränkt dig Andreas. Do tell? 😉
Jag skulle ha lättare att vara proxykränkt om jag visste VILKET av inläggen som kränkt dig Andreas. Do tell? 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:03Det är allt! Tajtsar som ska vara på det eller kanske det andra sättet.
Du förstår inte hur det är! Jobbigt.
Det är allt! Tajtsar som ska vara på det eller kanske det andra sättet.
Du förstår inte hur det är! Jobbigt.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:11Okej, förlåt... Cykelblöja kan nog vara fint på rätt person!
Mannen i beige helkroppslångkalsongaktig dress var förresten väldigt osexig, haha, men vilken rolig bild!
Okej, förlåt... Cykelblöja kan nog vara fint på rätt person!
Mannen i beige helkroppslångkalsongaktig dress var förresten väldigt osexig, haha, men vilken rolig bild!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:16Om ni klär er för att vara attraktiva på träningen så är inte cykel, skid eller löpkläder så attraktiva i mina ögon.
Jag har alltid trott att det var funktionen som var viktig i träningssammanhang.
Om ni klär er för att vara attraktiva på träningen så är inte cykel, skid eller löpkläder så attraktiva i mina ögon.
Jag har alltid trott att det var funktionen som var viktig i träningssammanhang.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:20Men det är klart att det är funktionen som är det viktiga! Oavsett hur jag klär mig tror jag inte jag är vidare attraktiv när svetten lackar, kinderna blossar och näsan rinner.
Men det är klart att det är funktionen som är det viktiga! Oavsett hur jag klär mig tror jag inte jag är vidare attraktiv när svetten lackar, kinderna blossar och näsan rinner.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:23*håller med Allie* Jag är inte heller snygg på flera kvartar efter en ansträngning, med mitt stopplysefejs.
*håller med Allie* Jag är inte heller snygg på flera kvartar efter en ansträngning, med mitt stopplysefejs.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:32inte jag heller men ändock så täcker jag över de ädlare delarna med ett par shorts när jag har tights på mig.
inte jag heller men ändock så täcker jag över de ädlare delarna med ett par shorts när jag har tights på mig.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:35Men går man inte miste om poängen med tights då, Håkan? Tights har man väl för att det är skönt att inte ha nåt som fladdrar kring benen och sätter man på sig shorts utanpå har man ju det ändå, eller?
Men går man inte miste om poängen med tights då, Håkan? Tights har man väl för att det är skönt att inte ha nåt som fladdrar kring benen och sätter man på sig shorts utanpå har man ju det ändå, eller?