Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKillar i tights
You need to log in to create posts and topics.

njae, för min del så har jag tights för att hålla saker och ting på plats och för att undvika skavsår. Med ett par tunna marathonshorts utan på så störs ingen av de två funktionerna.

Allie: Halvtillfreds. Fast ni kan ju klä er hur som helst och vara attraktiva, oavsett svettnivå.

"Täcker över de ädlare delarna." Men Håkan, shorts på huvudet? 😉

HZ har snart tagit patent på "PH"?

"När grejerna ska va på rätt plats!"

nejnejnej, keps, som shorts fast för det övre huvudet 😀

egentligen, förutom vid motionerandet, så tycker jag att Louis Armstrong har helt rätt när han säger "let it swing" 😉

tajts för att håll saker och ting på plats ?
Har du provat kalsonger någon gång. Är en bra uppfinning som fungerar utmärkt 😉

> Har du provat kalsonger någon gång? Är en bra uppfinning som fungerar utmärkt

De funkar ofta bra men man måste undvika de flesta modellerna pga. stora designbrister i form av en öppning för att motverka att något hålls på plats...

BILD:http://www.nrj.se/images/galleries/wakeupcall-elefantstring/images_medium/elefantkillen.jpg

Får erkänna att jag joggar i ett par synnerligen anskrämliga maratonshorts (med hög slits), addera ett par ben med en ordentlig cykelbränna och ni har en figur som knappt ens en öm och förstående hustru kan beskåda utan att fnissa i mjugg. Men å andra sid

För flera år sedan vägrade jag använda tights just av estetiska skäl, men när jag väl provade var jag fast. Efter ett tag började jag till och med tycka att de var snygga, och nu kan jag inte förstå hur jag kunde tycka att det inte var snyggt. Nu är det i