Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 18:34Ah, löparshorts med hög slits. De har jag fortfarande inte riktigt förlikat mig med estetiskt sett, men jag använder dem likafullt.
Ah, löparshorts med hög slits. De har jag fortfarande inte riktigt förlikat mig med estetiskt sett, men jag använder dem likafullt.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 18:40Jag säger som Pontus: "För flera år sedan vägrade jag använda tights just av estetiska skäl, men när jag väl provade var jag fast."
Men jag har inte kommit till punkten då jag tycker det är snyggt.... Inte på mig, inte på någon annan (i synnerhet inte lån
Jag säger som Pontus: "För flera år sedan vägrade jag använda tights just av estetiska skäl, men när jag väl provade var jag fast."
Men jag har inte kommit till punkten då jag tycker det är snyggt.... Inte på mig, inte på någon annan (i synnerhet inte lån
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 18:40Här va det gott om svar =)
Kom till gymmet i mina 3/4 löpar byxor för att springa en timme på löpbandet,, kände mig rätt så nertittad, men det måste ju bero på min fina rumpa!! 😉
Inte för att det e fult!!
Här va det gott om svar =)
Kom till gymmet i mina 3/4 löpar byxor för att springa en timme på löpbandet,, kände mig rätt så nertittad, men det måste ju bero på min fina rumpa!! 😉
Inte för att det e fult!!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 18:57Men blev du VERKLIGEN uttittad, eller var det bara som det kändes? Jag har inte märkt att folk tittar nåt extra på mig om jag har tights på mig, inte ens om jag går till ICA med dem på. Men det är kanske skillnad för tjejer och killar.
Men blev du VERKLIGEN uttittad, eller var det bara som det kändes? Jag har inte märkt att folk tittar nåt extra på mig om jag har tights på mig, inte ens om jag går till ICA med dem på. Men det är kanske skillnad för tjejer och killar.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:02Tyckte också att det skulle kännas fjantigt att springa med tights. Köpte ett par 3/4 inför Lidingöloppet förra året och tycker att de är rätt sköna att springa med. Springer iofs lika ofta i mina klätterbyxor. Mest kanske beroende på var jag springer. Sk
Tyckte också att det skulle kännas fjantigt att springa med tights. Köpte ett par 3/4 inför Lidingöloppet förra året och tycker att de är rätt sköna att springa med. Springer iofs lika ofta i mina klätterbyxor. Mest kanske beroende på var jag springer. Sk
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:05Lustigt jag känner mig cool i mina tajts, däremot absolut inte i mina lösa fladdriga shorts för extremt varmt väder.
Sedan kan som sagt hur de sitter i skrevet, vara lite väl intimt för omgivningen oavsett kön ...
på renässansen till ca 1500-talet, ja
Lustigt jag känner mig cool i mina tajts, däremot absolut inte i mina lösa fladdriga shorts för extremt varmt väder.
Sedan kan som sagt hur de sitter i skrevet, vara lite väl intimt för omgivningen oavsett kön ...
på renässansen till ca 1500-talet, ja
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:08De här ser inte så bra ut.
http://www.youtube.com/watch?v=-bnZjD7PlGI
http://www.youtube.com/watch?v=WDmZKzC1YXs&feature=related
De här ser inte så bra ut.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:14Att kalla Kratochwilova "girl" som kommentatorn gör är ju rätt festligt ...
Att kalla Kratochwilova "girl" som kommentatorn gör är ju rätt festligt ...
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 21:22-...apropå tidigare bilder, simning verkar vara en eggande sport?
-...apropå tidigare bilder, simning verkar vara en eggande sport?
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 21:28Allie Karlsson: JA Jag blev VERKLIGEN uttittad! Men jag bryr mig inte, känner mig riktigt sexig i mina tights 😉
det e ju mkt vanligare att tjejer går i det, det gör nästan alla på det gymmet jag tränar på!!
Allie Karlsson: JA Jag blev VERKLIGEN uttittad! Men jag bryr mig inte, känner mig riktigt sexig i mina tights 😉
det e ju mkt vanligare att tjejer går i det, det gör nästan alla på det gymmet jag tränar på!!