Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKillar i tights
You need to log in to create posts and topics.

jag tyckte det var lite mera kul med det engelska uttalet av Koch ... barnsligt kul blir det när "Koch is showing tremendous power" ...

😀

Jag har tydligen någon sorts "David-censur" på min dator?!? Ser inte en enda av de bilder som David lagt ut, det står bara "extern bild" och inte ens när en vän här på fb försökte maila länken till mig funkade det, varken i Firefox eller Exploder...

Wha

Det är i.o.f.s. en extern bild men det går fint att se den förutsatt att man t.ex. inte valt att blockera bilder från vissa sajter.
Just bilden i den här tråden hade jag gärna velat blockera innan jag såg den. Nu kan jag bara undvika att se den igen...

Jo, jag inser också att det är någon sorts blockering, men.. eh.. VEM har satt den på MIN dator då? Det kan man ju verkligen undra?

Mamma eller pappa? 😉

Jo.. visst.. direkt efter att de lär sig hur man programmerar videon.. eller skickar ett sms... japp! Det tror jag med...

Hmm, jag kan se första och fjärde bilden David lade ut, men 2:an och 3:an får jag "extern bild" på. Men när jag hämtar länkarna till dem ur sidans källkod, så funkar de. Ingen url-blockering då väl?

Koden ser ut att vara identisk lika på alla fyra bilder

Då kommer ju dagens kuggis här.. vad är det som gör att vissa har access och vissa inte? Medlemskap på sidan? Jag kanske ska vara glad att jag inte kan se de där bilderna trots allt? *visselvissel*

Är det NÅGON (mer än David) som kan se den här:

http://www.toys-b2b.com/b2b/pics/Children_s_Long_Johns.jpg

Det är den där David pratar om storkben

Inte jag iaf. Eller ville du inte ha svar från de som INTE ser den?