Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 08:48Nu har jag skickat efter en rulle, jag tänker använda min fru som försökskanin (H:), får väl rapportera våra rön senare.
Nu har jag skickat efter en rulle, jag tänker använda min fru som försökskanin (H:), får väl rapportera våra rön senare.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 09:37http://www.halsokonsult.se/index.php?shop_kategori=12&sida=11
Verkar ju intressant och värt att prova i alla fall. De förklaringar som anges om hur tejpen och tejpningen fungerar verkar vettig.
Ser fram emot en rapport från dig Krister om hur tejpningen
http://www.halsokonsult.se/index.php?shop_kategori=12&sida=11
Verkar ju intressant och värt att prova i alla fall. De förklaringar som anges om hur tejpen och tejpningen fungerar verkar vettig.
Ser fram emot en rapport från dig Krister om hur tejpningen
Quote from Elias Engqvist on 24 July 2009, 10:11Jag hittade inget om hur det "fungerar".
Jag är totalt jätteskeptisk! Och blev bara (om möjligt) ännu mer skeptisk då jag följde ovanstående länk och såg att det fanns OLIKA(?) tejpar för nästan vilka skador som helst - det har nog ung. samma effekt som
Jag hittade inget om hur det "fungerar".
Jag är totalt jätteskeptisk! Och blev bara (om möjligt) ännu mer skeptisk då jag följde ovanstående länk och såg att det fanns OLIKA(?) tejpar för nästan vilka skador som helst - det har nog ung. samma effekt som
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 12:38Jag förstår inte skillnaden på "kinesiotejpen" och vanlig tejp, utom priset då förstås. Sen hittar jag heller inga förklaringar, bara påståenden.
*Skeptisk*
Jag förstår inte skillnaden på "kinesiotejpen" och vanlig tejp, utom priset då förstås. Sen hittar jag heller inga förklaringar, bara påståenden.
*Skeptisk*
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 12:58kinesiotejpen är garanterat tillverkad av kinesiska barnarbetare för att optimera vinsten.
kinesiotejpen är garanterat tillverkad av kinesiska barnarbetare för att optimera vinsten.
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 15:05Namnet kommer från kinesiologi och har ingenting med Kina att göra. Carlina Klüft använde den för några år sen och den gick då under namnet "Carolina Klüft tejpen".
Den är relativt ny i Sverige men har använts i Japan sen 70-talet och används flitigt i bl
Namnet kommer från kinesiologi och har ingenting med Kina att göra. Carlina Klüft använde den för några år sen och den gick då under namnet "Carolina Klüft tejpen".
Den är relativt ny i Sverige men har använts i Japan sen 70-talet och används flitigt i bl
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 15:16Nu är Carro skadad och det kan finnas ett samband.
Nu är Carro skadad och det kan finnas ett samband.
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 20:21Jag "öppnar" den här tråden igen!
Blev nämligen tejpad med såndära tejp idag, och ja funkar det är jag glad! Har dragits med ont i knäet ett tag, och det i kombination med att jag klagade på ont i höften när jag stretchar insidan av låret (vilket jag fått
Jag "öppnar" den här tråden igen!
Blev nämligen tejpad med såndära tejp idag, och ja funkar det är jag glad! Har dragits med ont i knäet ett tag, och det i kombination med att jag klagade på ont i höften när jag stretchar insidan av låret (vilket jag fått
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 10:51Christer: I den länken till Tuvereds så är det inte olika tejp för olika skador utan all tejp kan användas till alla skador. Bara det att i just den länken så var det exempel på saker man kan göra själv hemma, och då får man instruktioner för just den ska
Christer: I den länken till Tuvereds så är det inte olika tejp för olika skador utan all tejp kan användas till alla skador. Bara det att i just den länken så var det exempel på saker man kan göra själv hemma, och då får man instruktioner för just den ska
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 19:30Interessant grej det här å du LENA verkar ju veta en del....varför inte lägga ut texten i valören så att vi andra helt nollade kan få oss en genomgång...vore både roligt å interessant tycker jag.;);)
Interessant grej det här å du LENA verkar ju veta en del....varför inte lägga ut texten i valören så att vi andra helt nollade kan få oss en genomgång...vore både roligt å interessant tycker jag.;);)