Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej jag vet inte så mkt men just han som hon la ut länken till, Jim Tuvered, var min massör på mitt jobb så jag har blivit tejpad av honom några ggr med det där.

Det borde ha en viss effekt om man tejpar rätt (sjukgymnaster kan) men då funkar det ju med vilken jäkla tejp som helst! Tror jag! 🙂

Jag tror som du sandra, bara man tejpar rätt så funkar det nog med vilken som helst.

Jag tror att tejpen måste vara rosa för att ha nån form av verkan.

"Jag tror att tejpen måste vara rosa för att ha nån form av verkan."

Det tror jag också; min var alldeles för diskret för att hjälpa! 😉

Det fungerar om man använder Kinesiotejpen på rätt sätt! Det är vettigt att gå någon form av kurs, eller att be din fysioterapeut att berätta hur du ska använda tejpen.

Jag driver vid sidan av jobb och träning en webshop där vi säljer Kinesiotape, länk:

Annonser ska väl sitta där ute till höger alt ovanför???????

lite ot men..jo; kalle karlsson syns i flera trådar och verkar endast vilja annonsera om den där hemsidan.

Tjena!

Ja, det stämmer, i samband med frågor om Kinesiotape vill jag givetvis tipsa om sajten. Det känns aktuellt.

Ber om ursäkt om det framstått som irrelevant för er! Inte min mening att göra någon irriterad.

Kalle

Grejen är väl den att man gör reklam i egetintresse (tyckte mig se i någon tråd att du själv drev siten. Rätta mig om jag har fel.)
Denna annonsering borde man betala för.