Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:12Petter, Om någon frågar efter information är det inte reklam tycker jag...
Är väl bättre att gynna någon som finns med här om det finns företagarsamhet bland medlemmarna.
Tack för informationen Kalle...
Petter, Om någon frågar efter information är det inte reklam tycker jag...
Är väl bättre att gynna någon som finns med här om det finns företagarsamhet bland medlemmarna.
Tack för informationen Kalle...
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:15Betalande annonsörer brukar inte uppskatta gratisreklam, vet av egen erfarenhet då jag också driver en webbsida. Varför ska de betala när andra annonserar gratis?
Betalande annonsörer brukar inte uppskatta gratisreklam, vet av egen erfarenhet då jag också driver en webbsida. Varför ska de betala när andra annonserar gratis?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:35Robert, grejen är väl den att tråden var nästan 1,5 år gammal innan Kalle skrev sitt inlägg.
Om inte trådskaparen har fått info tidigare så är det ju konstigt.
Kalle har även varit inne på flera trådar och gjort reklam för siten... och flera av dessa tråd
Robert, grejen är väl den att tråden var nästan 1,5 år gammal innan Kalle skrev sitt inlägg.
Om inte trådskaparen har fått info tidigare så är det ju konstigt.
Kalle har även varit inne på flera trådar och gjort reklam för siten... och flera av dessa tråd
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 09:38Det såg jag inte...
Det såg jag inte...
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 16:04Plus att Kalle registrerade sig samma dag som inläggen gjordes och inte har gjort några andra inlägg än de som "tipsar" om sajten i fråga vad jag kan se.
Plus att Kalle registrerade sig samma dag som inläggen gjordes och inte har gjort några andra inlägg än de som "tipsar" om sajten i fråga vad jag kan se.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 16:10Var ska den rosa tapen användas?
Var ska den rosa tapen användas?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 17:35Funkar mkt bra till att vaxa benen med iaf, men ont i hälsenorna hade jag även med tejp. Men som placebo tror jag den är bra, trodde även sjukgymnasten då jag fick den påklistrad.....
Funkar mkt bra till att vaxa benen med iaf, men ont i hälsenorna hade jag även med tejp. Men som placebo tror jag den är bra, trodde även sjukgymnasten då jag fick den påklistrad.....