Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Richard, skriver du om "vanliga" människor och uttalande om naprapater och kiropraktorer? Rädd för saklig kritik?

Det finns inga vetenskapliga studier, nej inte heller BJÖRN studien, som sakligt påvisar att alternativa behandlingsmetoder som naprapati ha

Sluta gå hos Kiropraktorn!

Vila på soffan er altid underskattet.
Ofte etter en 1/2 timme på den ene siden og 1 timme på den andre siden så er gulvet nyvasket, det lukter nybakat brød, og middagen står på bordet.
Og alt har skjedd mens jeg bare har tatt en liten tupplur.

Så ikke

skönt Bob att höra att det blir bättre. Bra att höra att det går att gå på remiss till kiropraktorn i Jönköpingslän, detta är ganska ovanligt.
Jo Daniel det var menat lite som ett skämt med "vanliga" människor. De flesta patienter jag träffar får man man

till Richard
det känns rätt så bra nu
jag vet inte varför men både baksidanlår och nu vaden har påverkats av den där låsningen i ryggen
nu känns det lite i vaden.. Rygen är väl ok (ryggskottet är borta men inflamationen är kvar)
Bör jag vänta veckan ut in

Hej Bob!
Skönt att det blir bättre och bättre för dig, det är frustrerande att ha ont så länge..
Vad är det för smärta/känsla i baksidå lår och vad?? Hur länge har det varit så? När kommer det, är det kontstant? Känner du dig svagare i det benet??
Denna s