Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:19Även när man cyklar bakom någon annan så får man själv ta ansvar för att hålla sig torr och varm. Det är knappast mitt ansvar att se till att omgivningen har det komfortabelt, det är valfritt att ligga på mitt hjul.
Även när man cyklar bakom någon annan så får man själv ta ansvar för att hålla sig torr och varm. Det är knappast mitt ansvar att se till att omgivningen har det komfortabelt, det är valfritt att ligga på mitt hjul.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:26Hum...Om man ligger i klunga ´där alla förväntas hjälpa till och dra bör man ta hänsyn till sina med cyklister......Precis som att man inte pissar i klungen...eller ställer sig upp på ett sätt så man inte skjuter bak cykeln...snyter sig utan att kolla var
Hum...Om man ligger i klunga ´där alla förväntas hjälpa till och dra bör man ta hänsyn till sina med cyklister......Precis som att man inte pissar i klungen...eller ställer sig upp på ett sätt så man inte skjuter bak cykeln...snyter sig utan att kolla var
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:27Jag gillar individuell cykling. Men hindrar ingen att åka kollektivt.
Jag gillar individuell cykling. Men hindrar ingen att åka kollektivt.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:29Så du ligger alltid och drar...
Så du ligger alltid och drar...
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 09:30Så är det nästan. Men ibland går jag in och vilar bakom någon annan utan att kräva något av dem.
Så är det nästan. Men ibland går jag in och vilar bakom någon annan utan att kräva något av dem.
Quote from j sollerman on 10 June 2009, 11:02Vädret börjar se bättre ut igen!! Iaf om man startar på natten.
http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96sterg%C3%B6tland/Motala/helg.html
Vädret börjar se bättre ut igen!! Iaf om man startar på natten.
http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96sterg%C3%B6tland/Motala/helg.html
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:36Jag är såå glad. Har varit och inhandlat regnkläder för VR.
Ett par Endura tighta lång byxor...helt vattentäta enl säljaren, men andas ändå..kändes jättesköna på.
Sen en regnjacka från Craft performance bike.
Har vattentäta skoöverdrag...saknar ett par b
Jag är såå glad. Har varit och inhandlat regnkläder för VR.
Ett par Endura tighta lång byxor...helt vattentäta enl säljaren, men andas ändå..kändes jättesköna på.
Sen en regnjacka från Craft performance bike.
Har vattentäta skoöverdrag...saknar ett par b
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:48Hjälm
Hjälm
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:51åhh....tack för tipset .-)
Menade förstås något som håller vätan-kylan borta...badmössa kanske?
åhh....tack för tipset .-)
Menade förstås något som håller vätan-kylan borta...badmössa kanske?
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:55Flinar...det finns innermössor som andas...värmen måste ut från skallen också...så ta inget som är för tätt!
Flinar...det finns innermössor som andas...värmen måste ut från skallen också...så ta inget som är för tätt!