Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:01Min klocka ringer 04:30 varannan vecka och 05:30 många morgnar även den andra veckan (för att då måste jag ha stalltjänst istället för sovmorgon och se till att hästarna kommer ut). Jag har egentligen inga bra råd (jag är liksom FÖDD morgonpigg!) utom det
Min klocka ringer 04:30 varannan vecka och 05:30 många morgnar även den andra veckan (för att då måste jag ha stalltjänst istället för sovmorgon och se till att hästarna kommer ut). Jag har egentligen inga bra råd (jag är liksom FÖDD morgonpigg!) utom det
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:06Vill man så kan man... Jag går upp 5.25 två dagar/v (när jag inte lämnar på dagis...), sätter på gröt (förberett på kvällen...), tar på mig träningskläder, sveper gröten, iväg 6.00. På jobbet 7.00. Springer 50 min. Snabb dusch. Macka. Färdigtränad och red
Vill man så kan man... Jag går upp 5.25 två dagar/v (när jag inte lämnar på dagis...), sätter på gröt (förberett på kvällen...), tar på mig träningskläder, sveper gröten, iväg 6.00. På jobbet 7.00. Springer 50 min. Snabb dusch. Macka. Färdigtränad och red
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:33Jag applåderar (och avundas lite) er som kan träna på morgonen!
För mig är det otänkbart. Jag är nattmänniska och skulle helst se att hela samhället senarelade hela dygnet ca tre timmar. Nu när det inte är ett alternativ kan jag bara rulla ur sängen hal
Jag applåderar (och avundas lite) er som kan träna på morgonen!
För mig är det otänkbart. Jag är nattmänniska och skulle helst se att hela samhället senarelade hela dygnet ca tre timmar. Nu när det inte är ett alternativ kan jag bara rulla ur sängen hal
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 20:22Fördelen med att vakna klockan fem är att man har en timme till sex.
Annars ser jag bara nackdelar.
Fördelen med att vakna klockan fem är att man har en timme till sex.
Annars ser jag bara nackdelar.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 08:56Tar så lång tid på mig att vakna till liv så själv skulle jag behöva ställa klockan på 3:00 😉
Tar så lång tid på mig att vakna till liv så själv skulle jag behöva ställa klockan på 3:00 😉
Quote from Christer Heinbäck on 22 January 2011, 15:53Jag läste en gång att "Att gå upp tidigt är som att dra ett plåster. Gör det snabbt och utan att tänka." Stämmer lite tycker jag.
Jag ställer klockan på 5.15. Går upp direkt, på toa och där har jag förberett springkläderna, klär mig, sveper ett glas vatt
Jag läste en gång att "Att gå upp tidigt är som att dra ett plåster. Gör det snabbt och utan att tänka." Stämmer lite tycker jag.
Jag ställer klockan på 5.15. Går upp direkt, på toa och där har jag förberett springkläderna, klär mig, sveper ett glas vatt
Quote from Linnea Persson on 22 January 2011, 16:08Nu avskyr jag visserligen att springa på morgonen vilket är konstigt eftersom jag är en morgonmänniska men jag har gått upp vid 05:00 i många år. Innan jag fick barn gick jag upp vid 05:00 för att hinna iväg innan morgonköerna, nu har jag varit mammaledig
Nu avskyr jag visserligen att springa på morgonen vilket är konstigt eftersom jag är en morgonmänniska men jag har gått upp vid 05:00 i många år. Innan jag fick barn gick jag upp vid 05:00 för att hinna iväg innan morgonköerna, nu har jag varit mammaledig
Quote from Linnea Persson on 22 January 2011, 16:09Nu avskyr jag visserligen att springa på morgonen vilket är konstigt eftersom jag är en morgonmänniska men jag har gått upp vid 05:00 i många år. Innan jag fick barn gick jag upp vid 05:00 för att hinna iväg innan morgonköerna, nu har jag varit mammaledig
Nu avskyr jag visserligen att springa på morgonen vilket är konstigt eftersom jag är en morgonmänniska men jag har gått upp vid 05:00 i många år. Innan jag fick barn gick jag upp vid 05:00 för att hinna iväg innan morgonköerna, nu har jag varit mammaledig
Quote from Linnea Persson on 22 January 2011, 16:09Nu avskyr jag visserligen att springa på morgonen vilket är konstigt eftersom jag är en morgonmänniska men jag har gått upp vid 05:00 i många år. Innan jag fick barn gick jag upp vid 05:00 för att hinna iväg innan morgonköerna, nu har jag varit mammaledig
Quote from Linnea Persson on 22 January 2011, 16:10oj, ber om ursäkt för alla dubbelposter! Vet inte vad som hände!
oj, ber om ursäkt för alla dubbelposter! Vet inte vad som hände!