Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 16:30Men vad gör man om man har en sambo som aldrig går och lägger sig före kl 23 då? Måste det till skilda sovrum då eller?
Han väcker ju nämligen mig när han "tassar" in och lägger sig.
På helgen är det värst då vill han inte gå och lägga sig före kl 24. Sen
Men vad gör man om man har en sambo som aldrig går och lägger sig före kl 23 då? Måste det till skilda sovrum då eller?
Han väcker ju nämligen mig när han "tassar" in och lägger sig.
På helgen är det värst då vill han inte gå och lägga sig före kl 24. Sen
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 18:43Sandra!
Imponerad av att du klarar att vara hemma efter löprunda 06.30 och med mellanlandning på fritids vara på jobbet 07.30.Skall jag vara på jobbet 07.30 och lämna barnen innan dess får jag gå upp 05.30 och det utan att springa.
🙂
Sandra!
Imponerad av att du klarar att vara hemma efter löprunda 06.30 och med mellanlandning på fritids vara på jobbet 07.30.
Skall jag vara på jobbet 07.30 och lämna barnen innan dess får jag gå upp 05.30 och det utan att springa.
🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 18:47Byt sambo! 🙂
Byt sambo! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 18:53Då stannar du uppe tills han går och lägger sig, sover 5 timmar, och nästa kväll är du så trött så du somnar kl 21 och sover som en stock. Enkelt.
Då stannar du uppe tills han går och lägger sig, sover 5 timmar, och nästa kväll är du så trött så du somnar kl 21 och sover som en stock. Enkelt.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 19:28Eller använder öronproppar 🙂
Eller använder öronproppar 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 20:11Tänkte bara säga att en resväg på en timme inte är konstigt om man bor i Stockholmstrakten. Jag bor söder om stan och jobbar norr om stan. 1 timme i resväg kommer jag aldrig under.
Kan nämna att jag cyklar då det är barmark, blir totalt 3 h per dag. 1,5
Tänkte bara säga att en resväg på en timme inte är konstigt om man bor i Stockholmstrakten. Jag bor söder om stan och jobbar norr om stan. 1 timme i resväg kommer jag aldrig under.
Kan nämna att jag cyklar då det är barmark, blir totalt 3 h per dag. 1,5
Quote from Christer Heinbäck on 22 January 2011, 21:28Anders -> 30 minuter för dusch o påklädning. 30 minuter för åka bil 4 km/cykla 3 km till fritids och till jobbet. Enkelt! (t+)
Anders -> 30 minuter för dusch o påklädning. 30 minuter för åka bil 4 km/cykla 3 km till fritids och till jobbet. Enkelt! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:02Jag studsar inte direkt upp och tränar på morgonen och har alltid gillat att sova men man vänjer sig. Första gången jag började jobbet vid fem tyckte jag det var mitt i natten och laddade för det i flera dar, nu känns det helt ok. Så länge man går upp eft
Jag studsar inte direkt upp och tränar på morgonen och har alltid gillat att sova men man vänjer sig. Första gången jag började jobbet vid fem tyckte jag det var mitt i natten och laddade för det i flera dar, nu känns det helt ok. Så länge man går upp eft
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 23:26Hej,
Kan inte du träna efter jobbet? Jag skulle också har svårt att stiga upp så tidigt varje dag.
Jag springa till jobbet men det tar bara en halvtimme.
Kanske du skulle kunna åka kommunalt/ bil en del av vägen och springa resten.
Jag ser det som gratis
Hej,
Kan inte du träna efter jobbet? Jag skulle också har svårt att stiga upp så tidigt varje dag.
Jag springa till jobbet men det tar bara en halvtimme.
Kanske du skulle kunna åka kommunalt/ bil en del av vägen och springa resten.
Jag ser det som gratis
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 23:53Vi är nog väldigt olika. Är en typisk kvällsmänniska. Somnar nästan aldrig före 24:00. Vaknar väldigt lätt och det är först framåt 05:00 som min djupsömn kommer. Väcks jag sen före 07:00 är jag halvdöd i flera timmar och kvicknar till ordentligt först fra
Vi är nog väldigt olika. Är en typisk kvällsmänniska. Somnar nästan aldrig före 24:00. Vaknar väldigt lätt och det är först framåt 05:00 som min djupsömn kommer. Väcks jag sen före 07:00 är jag halvdöd i flera timmar och kvicknar till ordentligt först fra