Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 08:24Jag går upp vid fem någon eller ett par morgnar i veckan, antingen för att komma iväg på morgonpass med simklubben eller för att transportlöpa till jobbet. Har vid några tillfällen masat mig upp strax före fyra också för att få in ett överlångt långpass i
Jag går upp vid fem någon eller ett par morgnar i veckan, antingen för att komma iväg på morgonpass med simklubben eller för att transportlöpa till jobbet. Har vid några tillfällen masat mig upp strax före fyra också för att få in ett överlångt långpass i
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 12:01Skriver ett inlägg för att kunna följa tråden lättare!
Jag har stora problem med att träna innan klockan sju för min kropp vill oftast inte samarbeta då. Förmiddags- eller lunchpass är däremot GULD!
Skulle vilja springa ett pass på måndagar ~ kl 06.30 då
Skriver ett inlägg för att kunna följa tråden lättare!
Jag har stora problem med att träna innan klockan sju för min kropp vill oftast inte samarbeta då. Förmiddags- eller lunchpass är däremot GULD!
Skulle vilja springa ett pass på måndagar ~ kl 06.30 då
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 19:13Therese: varför inte börja med att ta en promenad nästa gång du börjar sent? Då kan du i lugn och ro känna hur skönt det är att röra sig på morgonen, känna efter hur det funkar med tiden osv.... Ta på dig löparskorna - vem vet, du kanske knyter jackan run
Therese: varför inte börja med att ta en promenad nästa gång du börjar sent? Då kan du i lugn och ro känna hur skönt det är att röra sig på morgonen, känna efter hur det funkar med tiden osv.... Ta på dig löparskorna - vem vet, du kanske knyter jackan run
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 19:51Anna: Det är inte det att jag inte vill springa. För det vill jag. (Ogillar att promenera. Går såå långsamt!)
Mitt problem är att komma upp ur sängen...Som idag. Gick och la mig klockan 10:00 igår (ovanligt tidigt för att vara mig) och satte klockan på
Anna: Det är inte det att jag inte vill springa. För det vill jag. (Ogillar att promenera. Går såå långsamt!)
Mitt problem är att komma upp ur sängen...
Som idag. Gick och la mig klockan 10:00 igår (ovanligt tidigt för att vara mig) och satte klockan på
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 20:44Ställ en väckarklocka i andra änden av rummet och en i köket. Och tänk inte. Inte ens en millisekund får du känna efter hur skönt det är i sängen, bara UPP!
Har du nån sambo så kan ni kanske komma överens om att det ÄR ok om han välter dig ur sängen om du
Ställ en väckarklocka i andra änden av rummet och en i köket. Och tänk inte. Inte ens en millisekund får du känna efter hur skönt det är i sängen, bara UPP!
Har du nån sambo så kan ni kanske komma överens om att det ÄR ok om han välter dig ur sängen om du
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 09:48Hej Ida,
Jag tror att det är såhär att man är morgon- eller kvällsmänniska. Det är i huvudsak det som styr hur jobbigt det är att gå upp på morgonen, inte vad klockan står på. Kan man alltså tycka att det är Ok att gå upp kl 6.00 så kan man också gå upp
Hej Ida,
Jag tror att det är såhär att man är morgon- eller kvällsmänniska. Det är i huvudsak det som styr hur jobbigt det är att gå upp på morgonen, inte vad klockan står på. Kan man alltså tycka att det är Ok att gå upp kl 6.00 så kan man också gå upp
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 10:07Min morgon idag.
05.45 Uppstigning
05.45-06.00 Käkade och klädde på mig.
06.00-07.10 Väckte de två minsta barnen.
Stötta med kläder, få i dem frukost, packa pulka, hjälm, skolböcker.
07.10-07.40 Spårvagn till dagis och skola lämningar.
07.40-08.45 Löpnin
Min morgon idag.
05.45 Uppstigning
05.45-06.00 Käkade och klädde på mig.
06.00-07.10 Väckte de två minsta barnen.
Stötta med kläder, få i dem frukost, packa pulka, hjälm, skolböcker.
07.10-07.40 Spårvagn till dagis och skola lämningar.
07.40-08.45 Löpnin
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 10:11Tack alla för era intressanta inlägg! En segdragen bihåleinflammation har dock tvingat mig till stiltje och jag har inte haft möjlighet att prova alla era superba råd - men snart är jag frisk och då blir det ett steg i taget mot morgonträningens underbara
Tack alla för era intressanta inlägg! En segdragen bihåleinflammation har dock tvingat mig till stiltje och jag har inte haft möjlighet att prova alla era superba råd - men snart är jag frisk och då blir det ett steg i taget mot morgonträningens underbara