Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:17Huvud på skaft. Fokus och uppmärksamhet. Å lite känsla för feeling.
Huvud på skaft. Fokus och uppmärksamhet. Å lite känsla för feeling.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:45Skojar du David, cykla förbi och klappa någon på baken?
Jag tycker att det låter som man skall vara bered på att cykla jäkligt fort, jag tror inte någon uppskattar att bli klappad på baken när de cyklar.
Skojar du David, cykla förbi och klappa någon på baken?
Jag tycker att det låter som man skall vara bered på att cykla jäkligt fort, jag tror inte någon uppskattar att bli klappad på baken när de cyklar.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:53Handlar ju inte primärt om vad individen tycker eller vill i ett teamwork. Nästintill ointressant för gruppen om någon skulle ta illa upp för en sådan sak. I så fall rekommenderar jag KBT efter loppet för den "drabbade".
Handlar ju inte primärt om vad individen tycker eller vill i ett teamwork. Nästintill ointressant för gruppen om någon skulle ta illa upp för en sådan sak. I så fall rekommenderar jag KBT efter loppet för den "drabbade".
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:54+1
+1
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:56Nja, idén är val att man ska klappa sig själv i baken. Det vanliga tecknet för hinder i vägkanten.
Nja, idén är val att man ska klappa sig själv i baken. Det vanliga tecknet för hinder i vägkanten.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 22:01Du har aldrig kört i en klunga?
Du har aldrig kört i en klunga?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 05:54Hahaha, jag läste/tolkadde helt fel.:D
Jag tolkade som att du var irriterade och då cyklade om och gav en klapp i denns bak som en pik att han/hon var bromsade dig.
Jo, jag känner till mycket väl att man klappar sig själv i baken för att påvisa ett hind
Hahaha, jag läste/tolkadde helt fel.:D
Jag tolkade som att du var irriterade och då cyklade om och gav en klapp i denns bak som en pik att han/hon var bromsade dig.
Jo, jag känner till mycket väl att man klappar sig själv i baken för att påvisa ett hind
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:28Tryck i ryggen har jag fått, men aldrig blivit klappad i baken.
Tryck i ryggen har jag fått, men aldrig blivit klappad i baken.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:31Tror David syftar på mer tävlingsinriktad träning än samkörning på motionslopp. Om man inte har koll på att man är mer i vägen än till nytta så klappas det lite.
Tror David syftar på mer tävlingsinriktad träning än samkörning på motionslopp. Om man inte har koll på att man är mer i vägen än till nytta så klappas det lite.
Quote from ellen olsson on 22 April 2010, 08:33Jag har blivit bestämt knuffad åt sidan av Tomas Fåglum som gick upp och ökade farten ganska rejält. De flesta av oss flög av under ett par km...
Jag har blivit bestämt knuffad åt sidan av Tomas Fåglum som gick upp och ökade farten ganska rejält. De flesta av oss flög av under ett par km...