Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 20:22Det jag fått för mig att innebandyn framför allt trängt ut är volleybollen!
Det var fö också rätt skadetätt vad det verkade på de jag kände som höll på.
Det jag fått för mig att innebandyn framför allt trängt ut är volleybollen!
Det var fö också rätt skadetätt vad det verkade på de jag kände som höll på.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:34Tacklingar är tillåtet inom innebandyn. Det smäller rätt så bra speciellt om en spelare blir tacklad över sargen. Däremot får man givetvis inte tackla (knuffa) bakifrån. Axel mot axel är helt godkännt.
Båda mina yngsta grabbar spelar innebandy och har sp
Tacklingar är tillåtet inom innebandyn. Det smäller rätt så bra speciellt om en spelare blir tacklad över sargen. Däremot får man givetvis inte tackla (knuffa) bakifrån. Axel mot axel är helt godkännt.
Båda mina yngsta grabbar spelar innebandy och har sp
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:51Jaha, alltid lär man sig nåt nytt!
Undrar varför jag fått för mig att det inte var tillåtet?
Jaha, alltid lär man sig nåt nytt!
Undrar varför jag fått för mig att det inte var tillåtet?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 12:45Beror kanske på hur man definierar tacklingar...
Det här tycker jag är tacklingar:
http://www.youtube.com/watch?v=glL42ehjUW0&feature=related
Beror kanske på hur man definierar tacklingar...
Det här tycker jag är tacklingar:
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:12Inte tillåtet i ishockey, fotboll, handboll eller innebandy. Mycket är inte ens tilltåtet i amerikansk fotboll t.ex. att ta tag i hjälmen. 🙂
Inte tillåtet i ishockey, fotboll, handboll eller innebandy. Mycket är inte ens tilltåtet i amerikansk fotboll t.ex. att ta tag i hjälmen. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:04Thomas, det där kan inte ens jag få til något annat än överfall 🙂
Thomas, det där kan inte ens jag få til något annat än överfall 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2017, 09:24Idag var det skönt att jogga ute i skogen med all snö! Dock slutade det illa på slutet! Från att varva ner till lugn jogging/promenad så halkar man sista 1km och slår till knäet hårt! Det kändes inte så mycket i knäet så jag fortsatte med träningen. Men n
Idag var det skönt att jogga ute i skogen med all snö! Dock slutade det illa på slutet! Från att varva ner till lugn jogging/promenad så halkar man sista 1km och slår till knäet hårt! Det kändes inte så mycket i knäet så jag fortsatte med träningen. Men n
Quote from Funbeat user on 18 January 2017, 10:04Har inga tips på sidor men vänta några dagar och se om det lägger sig. En rejäl smäll brukar ju kunna ge lite inre blödning och svullnad utan att det behöver vara ngt allvarligt. Fick själv en smäll på knät i slutet av lördagens 44km och haltade i 5 min f
Har inga tips på sidor men vänta några dagar och se om det lägger sig. En rejäl smäll brukar ju kunna ge lite inre blödning och svullnad utan att det behöver vara ngt allvarligt. Fick själv en smäll på knät i slutet av lördagens 44km och haltade i 5 min f
Quote from Funbeat user on 22 January 2017, 14:01Har det blivit bättre?
Om det är själva smällen som orsakat svullnaden är det säkert varken korsband eller löparknä (överansträngningsskada), men menisk eller korsband _kan_ ju ha skadats när du halkade så klart (innan du slog i marken)
Har det blivit bättre?
Om det är själva smällen som orsakat svullnaden är det säkert varken korsband eller löparknä (överansträngningsskada), men menisk eller korsband _kan_ ju ha skadats när du halkade så klart (innan du slog i marken)