Quote from Susan Hartley on 15 February 2010, 09:25Musslan gör jag, liksom liggande raka benlyft, enbensdrag och enbensböj med gummisnodd och det har gett mycket bra resultat på några månader. Jag hade s.k. "sloppy pelvis" och var alltså väldigt svag. Jag är mycket bättre nu, men knäna vill fortfarande gä
Musslan gör jag, liksom liggande raka benlyft, enbensdrag och enbensböj med gummisnodd och det har gett mycket bra resultat på några månader. Jag hade s.k. "sloppy pelvis" och var alltså väldigt svag. Jag är mycket bättre nu, men knäna vill fortfarande gä
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 09:53Knän är ett elende. Ja, varje led är väl det... ITB hade jag tidigare problem med (ca första 10-12 åren som löpande) och kunde motverka det med stretching av "rumpan". Lösningen på grundproblemet var dock en omläggning av löptekniken (för ca 10 år sedan)
Knän är ett elende. Ja, varje led är väl det... ITB hade jag tidigare problem med (ca första 10-12 åren som löpande) och kunde motverka det med stretching av "rumpan". Lösningen på grundproblemet var dock en omläggning av löptekniken (för ca 10 år sedan)
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 11:29Får alltid lite känning av löparknä i vänster knä efter löpuppehåll om så bara en vecka. Blir aldrig mycket mer än en känning av det och det försvinner alltid (ta i trä - hittills!) till pass nummer två eller tre. Nån som har liknande erfarenheter eller e
Får alltid lite känning av löparknä i vänster knä efter löpuppehåll om så bara en vecka. Blir aldrig mycket mer än en känning av det och det försvinner alltid (ta i trä - hittills!) till pass nummer två eller tre. Nån som har liknande erfarenheter eller e
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 12:52Samma för mig, varje gång jag gör uppehåll i löpningen kan jag springa runt 15-20 min i början innan jag får ont i något knä.
Brukar springa vidare med smärta nån minut varje gång, varje gång kommer jag lite längre utan smärta och efter några veckor kan
Samma för mig, varje gång jag gör uppehåll i löpningen kan jag springa runt 15-20 min i början innan jag får ont i något knä.
Brukar springa vidare med smärta nån minut varje gång, varje gång kommer jag lite längre utan smärta och efter några veckor kan